محمد علی جاوید از وزیر کشور برای شهرداری بیرجند حکم گرفت. به نظر می رسد با توجه به سبغه فرهنگی این شهر و مشکلات مالی فعلی در شهرداری بیرجند، باید انتظار ابتکار عمل و دنیال کردن برنامه های نتیجه بخشی را از ایشان انتظار داشت.
کد خبر: ۵۳۰۵۶۴
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷ 28 November 2017

تابناک خراسان جنوبی: به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور محمد علی جاوید را بنا به پیشنهاد شورای اسلامی شهر بیرجند به سمت شهردار این شهر منصوب کرد.

 

وزیر کشور در این حکم ابراز امیدواری کرده است که با استعانت از پروردگار یکتا و با در نظر گرفتن عدالت در رسیدگی به مناطق، مراقبت در انضباط مالی، مطالعه و بهره گیری از همه ظرفیت‌ها و کوشش در ایجاد محیط سالم شهری، نیل به اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی و منویات و مطالبات رهبر معظم انقلاب و سیاست‌های دولت تدبیر و امید میسر شود.


شورای شهر بیرجند پس از چندماه بررسی نهایتا 27 مهرماه 96 بنابر شاخص هایی همچون تجربه محمدعلی جاوید و نکات مثبت مدیریتی و سابقه فبلی ایشان نسبت به افراد دیگر پیشنهادی، ایشان را مناسب تشخیص داده و با اکثریت آراء به شهرداری بیرجند انتخاب نمود. با این حال به نظر می رسد با توجه به سبغه فرهنگی  این شهر و مشکلات مالی فعلی در شهرداری بیرجند، باید انتظار ابتکار عمل و دنیال کردن برنامه های نتیجه بخشی را از ایشان انتظار داشت. 


گفتنی است صدور حکم انتصاب شهرداران از سوی وزیر کشور در اجرای تبصره 3 ذیل بند یک ماده 71 قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی اجرا گردیده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار