تودیع و معرفه مدیر کل صدا و سیمای استان انجام شد
علیرضا آیینه دار به عنوان مدیر کل جدید صدا و سیمای مرکز خراسان جنوبی منصوب شد. وی مدتی قائم مقام این مرکز را عهده دار بوده است و تجربه قابل قبولی برای مدیریت صدا و سیمای استان دارد. اظهارات صریح و همراه با صمیت این مدیر جدید در مراسم معارفه می تواند گویای حرکت پیشرو در این مجموعه باشد.
کد خبر: ۵۲۹۵۷۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۹ 26 November 2017
تابناک خراسان جنوبی: طی مراسمی با حضور با حضور آقای دارابی معاون امور استانهای سازمان صدا و سیما و جمعی از مسئولان خراسان جنوبی، معرفه مدیر کل جدید رسانه استان انجام گرفت. 

در این مراسم که در سالن شهید رحیمی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند برگزار می شد، آقای علیرضا آیینه دار به عنوان مدیر کل جدید صدا و سیمای مرکز خراسان جنوبی معرفی و از خدمات آقای محمد ثقفی مدیر کل سابق قدردانی شد.

علی رضا آیینه دار که اهل استان خراسان جنوبی است، پیش از این قائم مقام مرکز صدا و سیمای خراسان رضوی بوده است و مسئولیتهایی از جمله مدیر تولید، مدیر پخش سیما و معاون سیمای این مرکز را نیز در کارنامه کاری خود دارد و از این رو تجربه های قابل قبولی در مدیریت رسانه صدا و سیما داشته است. اظهارات صریح و همراه با صمیمیت این مدیر جدید می تواند گویای حرکت های پیشرو در این مجموعه و تعامل خوب آن با دستگاهها باشد. 

هر چند که این موضوع برای وظایف و رسالت های این رسانه کفایت نمی کند. اصل ابتکار عمل و ورود به عرصه های رسانه ای موثر لازم می سازد نگاه به اتاق فکرهای نخبگانی برای صدا و سیما و بکارگیری ایده های قابل اجرا مطالبه اصلی بوده و  این موضوع مهم مورد غفلت قرار نگیرد. 

گرفتار شدن رسانه ملی در گردش کارهای روزمره و برنامه ریزی های خطی نه تنها نفوذ این رسانه را نزد افکار عمومی کاهش نمی دهد که موجبات جایگزینی رسانه های نا معتبر را فراهم خواهد ساخت. موضوعی که شاید در چالش های اجتماعی  امروز استان بتوانیم اثراتی از آنها را ببینیم. 

باید امیدوار بود این مرکز در مدیریت جدید بیش از پیش با مشورت نخبگان و فرهیختگان استان رو به سوی تولید محصولات کیفی و فاخر ارزشی و فرهنگی گام بردارد. امری که با سبقه سنگین فرهنگی این استان کاملا مورد انتظار است. 

آیینه دار  مدیر کل جدید صدا و سیمای خراسان جنوبی شد

در این مراسم از آقای محمد ثقفی مدیر سابق صدا و سیمای استان نیز تقدیر شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار