بنابر رای دیوان عدالت اداری
عکاسی از متقاضیان کارت ملی در دفاتر ثبت احوال و پیشخوان های دولت بنابر راى دیوان ادارى خلاف است و من بعد نباید انجام گیرد.
کد خبر: ۵۲۹۲۷۵
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۴ 25 November 2017

تابناک خراسان جنوبی: به نقل از فارس، قدرت‌الله جوکارى در شیراز نسبت به عکاسی از متقاضیان کارت ملی در دفاتر ثبت احوال و پیشخوان های دولت اظهار داشت: این موضوع بنابر راى دیوان ادارى خلاف است و من بعد نباید انجام گیرد. وی گفت تا امروز متاسفانه همانطور که مردم عزیز شاهد بودند، برای صدور کارت ملی هوشمند در دفاتر پیشخوان دولت و ثبت احوال عکس گرفته می‌شد، که از این به بعد این کار فقط در عکاسی ها انجام می پذیرد.

وی با بیان اینکه به‌ دلیل عدم کیفیت استاندارد عکس‌ها روزانه شاهد نارضایتى‌هاى مردمى بسیارى در این دفاتر بودیم، افزود: با توجه به اینکه در موارد متعدد نه تنها فضاى استاندارد براى عکاسى در این دفاتر وجود نداشت بلکه بعضاً افراد فاقد تخصص کافی در این زمینه بودند، از سوی مردم گلایه‌های متعددی صورت گرفت و بر همین اساس انجام تخصصی کار از خواسته‌های اصلی و اساسی همکاران صنفى ما در راستاى اجراى قانون نظام صنفى به منظور جلب رضایت حداکثرى مردمى بود.

جوکارى خاطرنشان کرد: با اعلام رسمى اتحادیه عکاسان و فیلم‌برداران کشور و با توجه به راى دیوان ادارى مقرر شده عکس‌های کارت ملی در عکاسی‌ها گرفته شود و امیدواریم با همکارى دفاتر پیشخوان دولت در تمکین به قانون شاهد جلب رضایت حداکثرى مردمى در این بخش باشیم.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار