استاد احمدی وفا در محافل قرانی استان
به مناسبت هفته وقف استاد حمیدرضا احمدی وفا قاری بین المللی قرآن کریم از فردا در محافل قرآنی مختلف به ارائه ی قرائت خواهد پرداخت. حضور در شهرهای مختلف استان و شرکت در مراسم پادگان 04 ارتش از جمله برنامه های ایشان است. این برنامه ها به دعوت اداره امور قرآن اداره‌کل اوقاف و امور خیریه و به مناسبت هفته وقف انجام می شود.
کد خبر: ۵۲۶۸۳۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۳ 20 November 2017

تابناک خراسان جنوبی: طبق برنامه ریزی اداره امور قرآن اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی به مناسبت هفته وقف حمیدرضا احمدی وفا قاری بین المللی قرآن کریم از فردا در محافل قرآنی مختلف به ارائه ی قرائت خواهد پرداخت.

حجت‌الاسلام مهدی عباسی در گفتگو با تابناک خراسان جنوبی این برنامه ها به شرح ذیل تشریح گردید: قاری حمیدرضا احمدی وفا به مناسبت دهه وقف مهمان مردم استان خواهند بود و از 30 آبان تا 2 آذر در محافل قرآنی مختلف حضور خواهند یافت.

استاد احمدی وفا در روز سه شنبه ساعت ۱۲ در شهرستان طبس و ساعت ۱۸ در شهرستان بشرویه برنامه خواهند داشت. همچنین روز چهارشنبه یکم آذر ساعت ۷ صبح در پادگان ۰۴ بیرجند با حضور در در محفل قرآنی این پادگان حضور یافته و به اجرای تلاوت قرآن خواهند پرداخت و ساعت ۱۶ در امامزادگان باقریه بیرجند و ساعت ۱۸ در سربیشه حضور خواهند یافت.

عباسی ادامه داد: ایشان در روز پنج شنبه هفته جاری از ساعت ۱۷:۳۰ در قاین و از۱۸:۳۰ دقیقه در شهرستان خضری در محافل قرآنی این دو شهر نیز حضور خواهند داشت.

رئیس اداره امور قرآن اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی: این فرصت برای انس بیشتر مردم با کلام وحی و نزدیکی با معنویات تاثیر بسزایی دارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار