فرمانده سپاه شهرستان بیرجند اظهار داشت:
فرمانده سپاه شهرستان بیرجند در مراسمی به مناسبت بسیج دانش آموزی اظهار داشت: در حال حاضر از مجموع 52 هزار دانش آموز استان حدود 18 هزار نفر عضو بسیج هستند که نسبت به آنچه در افق 1404 برای بسیجی بودن 85 درصد دانش آموزان هدف گذاری شده، فاصله زیادی دارد.
کد خبر: ۵۲۰۲۴۰
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۵ 06 November 2017

تابناک خراسان جنوبی: به نقل از ایرنا سرهنگ پاسدار غلامرضا فلاحی روز یکشنبه در همایش بسیجیان مدارس شهرستان بیرجند با تاکید بر اینکه باید به ارزش های ناب اسلامی پایبند باشیم افزود: دشمن به دنبال روی کار آوردن اسلام تهجر است و با بکارگیری گروه هایی مانند داعش تلاش دارد، چهره خشنی از اسلام در ذهن مردم دنیا تداعی کند.

وی با مروری بر بیانات مقام معظم رهبری در خصوص دشمنی آمریکا و نظام اسلامی گفت: ایشان فرمودند آمریکا شیطان بزرگ است و با اصل نظام مقدس جمهوری اسلامی مخالف است.

وی ادامه داد: مسئولان نباید غفلت کنند چرا که آمریکا دشمن درجه یک ماست و کمتر از نابودی نظام جمهوری اسلامی در ذهن ندارد.

فرمانده سپاه شهرستان بیرجند گفت: معظم له فرمودند شرط رسیدن به اهداف انقلاب اسلامی ماندن در مسیر انقلاب است که باید سعی و تلاش تمامی مسئولان، دست اندرکاران و پیشکسوتان این باشد که این مهم را به نسل آینده، نوجوان و جوان کشور منتقل کنند تا به یک باور قلبی تبدیل شود.

وی اظهار کرد: دشمن از دوران هشت سال دفاع مقدس تاکنون هنوز به دنبال صدمه زدن به ارزش های نظام جمهوری اسلامی است و اکنون نیز برای حفظ نظام و دستاوردهای انقلاب اسلامی شهدای زیادی جان خود را تقدیم می کنند.

سرهنگ فلاحی گفت: در راه مقابله با اشرار که مورد حمایت دشمنان نظام جمهوری اسلامی قرار دارند، شهدای زیادی جان دادند و دشمن سعی دارد از طریق تولید و گسترش مواد مخدر در کشور از درون نظام را تضعیف کند لذا با تبدیل مواد سنتی به صنعتی و تولید آن در شهرها و استان ها به شیوه های مختلف درصدد ضربه زدن به جامعه ماست.

وی یادآور شد: شهدا ستاره هستند تا راه خود را گم نکنیم لذا باید به وصیت آنها گوش داده و عمل کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بیرجند با اشاره به فعالیت های بسیج دانش آموزی افزود: امام راحل بسیج را برکت و گنج بی انتها دانستند لذا سال 1357 بسیج دانش آموزی براساس قانون مصوب شورای اسلامی تاسیس شد و تاکنون گام های مثبتی در این حوزه برداشته شده است.

وی با بیان اینکه ستادهای هماهنگی و پشتیبانی از فعالیت های بسیج در دل مدارس شکل گرفته است گفت: بسیج برای موفقیت و رسیدن به اهداف عالی خود نیازمند پشتیبانی و حمایت تمامی دستگاه های اجرایی است.

وی عنوان کرد: در حال حاضر از مجموع 52 هزار دانش آموز استان حدود 18 هزار نفر عضو بسیج هستند که نسبت به آنچه در افق 1404 برای بسیجی بودن 85 درصد دانش آموزان هدف گذاری شده، فاصله زیادی دارد.

فلاحی افزود: یکی از وظایف اصلی بسیج در کنار جذب افراد جامعه، علم آموزی و آموزش بسیجیان است.

خراسان جنوبی در دوران دفاع مقدس حدود 2 هزار و 100 شهید تقدیم انقلاب و نظام کرد و حدود چهار هزار و 500 جانباز و 240 آزاده دارد.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار