با حضور مدیر عامل نشر معارف کشور انجام شد
با حضور مدیر عامل نشر معارف کشور دومین پاتوق کتاب کشور در بیرجند راه‌اندازی شد.
کد خبر: ۵۲۰۲۳۷
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۸ 06 November 2017

تابناک خراسان جنوبی: به نقل از تسنیم مسعود پیرمرادیان ظهر امروز در مراسم گشایش پاتوق کتاب در شهرستان بیرجند اظهار داشت: در حال حاضر 27 پاتوق در کشور وجود دارد که این پاتوق دومین پاتوق استان خراسان جنوبی است که در بیرجند راه اندازی می شود.

مدیر عامل نشر معارف کشور با بیان اینکه پاتوق کتاب خراسان جنوبی بزرگترین پاتوق کتاب کشور است افزود: پاتوق کتاب خراسان جنوبی با داشتن 45 هزار جلد کتاب دومین پاتوق بزرگ کتاب در کشور است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی نیز در این مراسم اظهار داشت: با راه‌اندازی پاتوق کتاب در بیرجند برای 7 نفر به صورت مستقیم و 20 نفر به صورت غیر مستقیم مشغول به کار شده اند.

احمد محبی نیز افزود: مقام معظم رهبری بارها سفارش و تاکید داشتند که کتاب باید در سبد خانوارها قرار گیرد که با راه‌اندازی این پاتوق زمینه خرید برای علاقه‌مندان فراهم شده تا کتاب در سبد خانوارها قرار گیرد.

وی بیان کرد: کتاب‌های این مجموعه در هفته اول راه‌اندازی آن با 25 درصد تخفیف عرضه می‌شود و تلاش شده تا همزمان مردم بتوانند از مجموعه تفریحی برای کودکان و کافه کتاب این مجموعه استفاده کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: در این مجتمع یک هزار متری حدود 40 هزار کتاب با 15 هزار عنوان تهیه شده تا در اختیار علاقه‌مندان قرار گیرد.

محبی افزود: 300 قلم محصولات فرهنگی، عفاف و حجاب، کتب‌های دفاع مقدس، کودک نوجوان، معارف، رمان و داستان از 350 ناشر برگزیده کشور در این مجموعه عرضه می‌شود.

دومین پاتوق کتاب بیرجند نرسیده به میدان سوم مدرس و بین مدرس 25 واقع است و با امکانات مختلف پذیرای علاقه مندان به کتاب خوانی است.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار