درخشش تیم بانوان و دختران کارته ­کای خراسان جنوبی در سومین دوره مسابقات بین المللی شین کاراته که در یزد برگزار گردید با کسب 3 مدال از 8 مدال طلای کسب شده توسط ایران خاتمه یافت. این نتایج باعث شد حضور خراسان جنوبی در این دوره از مسابقات بسیار پررنگ باشد.
کد خبر: ۵۱۹۲۷۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹ 04 November 2017

تابناک خراسان جنوبی: سومین دوره مسابقات بین المللی شین کاراته در یزد دیروز به پایان رسید. این مسابقات که با حضور 350 فایتر از سراسر ایران و کشور های ترکیه، عراق، افغانستان و پاکستان در یزد برگزار شد، تیم ایران با کسب 8 مدال طلا مقام اول را بدست آورد. 

نکته قابل توجه این دوره از مسابقات درخشش تیم بانوان و دختران کارته ­کای خراسان جنوبی یود. این تیم 3 مدال از 8 مدال طلای ایران را تصاحب نمود، و تیم تهران 4 مدال طلا و تیم مازندران نیز ١مدال طلا کسب کرد.

درخشش تیم کارته بانوان بیرجند

سهم 3 مدال طلا برای خراسان جنوبی و نقش این تیم در قهرمانی کشور در این دوره از مسابقات بسیار پررنگ بود. این نتایج نشان از ظرفیت بالای بانوان این استان برای حضور در میادین ورزشی بین المللی خبر می دهد که نیازمند توجه دقیق از سوی مسئولان امر است.

در این مسابقات تیم عراق با کسب ٥ مدال طلا مقام دوم و تیم افغانستان با ٣ مدال طلا سوم شدند.

زهرا رستمی، زهرا کشتگر و طاهره حقگو بانوان کاراته کای تیم خراسان جنوبی با غلبه بر حریفان با اقتدار به قهرمانی رسیدندهمچنین نتایج این تیم برای سکوهای دوم تا سوم به این شکل رقم خورد: ستاره ادهمی نایب قهرمان شد و زهرا سادات بنایی، الهه عرب، فرزانه عرب خزاعی، ستاره صمصامی، آتنا دهقان پور، ساجده عرب، ویدا تبریزی، اکرم رمضانی، زهرا جعفری و نازنین زهرا اسماعیل زاده به مقام سومی رسیدند.

تیم خراسان جنوبی به مربیگری خانم ها زهرا سادات بنایی و اکرم ایلخانی با 65 کاراته از شهرستان های بیرجند، طبس و قاین در این مسابقات حضور یافت.



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار