طی بازرسی سرزده مأموران واحد نظارت شبکه دامپزشکی شهرستان بیرجند، معدوم سازی یک و نیم تن گوشت ناسلام در یکی از سردخانه های غیر مجاز در اطراف بیرجند انجام گرفت.
کد خبر: ۵۱۷۸۹۲
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷ 01 November 2017

تابناک خراسان جنوبی: به نقل از خبرگزاری صدا و سیما خراسان جنوبی، رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان بیرجند گفت: در بازرسی سرزده مأموران واحد نظارت شبکه دامپزشکی شهرستان از یک سردخانه غیر مجاز مقدار هزار و 500 کیلوگرم گوشت، آلایش و کله پاچه به دلیل کشتار غیرمجاز و نگهداری در شرایط نامناسب دمایی در سردخانه در یک مرکز کشتار غیرمجاز در حاشیه شهر بیرجند کشف و توقیف شد.

حسن علیزاده افزود: این محموله به دلیل وجود فساد ظاهری بر روی گوشت و کشتار غیرمجاز غیرقابل مصرف تشخیص داده شد که به زودی معدوم می شود. وی گفت: پرونده فرد متخلف به مراجع قضایی تحویل شد.

سردخانه پلمپ و یک و نیم تن گوشت ناسالم معدوم شد

امروز همچنین در کنار مرکز کشتار غیرمجاز دام، کارگاه دباغی پوست که به صورت غیربهداشتی و بدون مجوز دامپزشکی اقدام به دباغی کردن پوست می کرد پلمپ و پرونده فرد متخلف برای رسیدگی به مراجع قضایی تحویل شد.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان بیرجند به مردم توصیه کرد: هنگام خرید فرآورده های خام دامی به تاریخ انقضاء، شکل ظاهری، تأییدیه دامپزشکی و مشخصات لیبل یا برچسب مشخصات توجه کنند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی شامل فساد، تاریخ انقضاء و شرایط نگهداری و عرضه غیر بهداشتی مراتب را با شماره ۱۵۱۲ و یا شماره تماس 32214361 اطلاع دهند.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار