با اجرای عملیات های جداگانه در نهبندان، بیرجند و زیرکوه اجام شد
با انجام ماموریت های مختلف در استان خراسان جنوبی توسط نیروی انتظامی موفق به کشف و ضبط مقدار قابل توجهی مواد مخدر و انهدام چند گروه از قاچاقچیان گردید.
کد خبر: ۵۱۶۹۳۶
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۴ 30 October 2017

تابناک خراسان جنوبی: سردار مجید شجاع فرمانده انتظامی خراسان جنوبی خبر داد: کشف 2 هزار و 300 کیلوگرم مواد مخدر در استان که این مقدار مواد مخدر طی 48 ساعت و انجام سه عملیات جداگانه در شهرستان های نهبندان، بیرجند و زیرکوه کشف گردیده است. وی ادامه داد: در این مدت اعضای 43 باند از قاچاقچیان مواد مخدر دستگیر و بیش از 600 دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران گقت: از این مقدار 1960 کیلوگرم مرفین و مابقی سایر مواد شامل هروئین، حشیش و تریاک بوده است. وی با بیان اینکه از این مقدار مواد مخدر 2 هزار و 100 کیلوگرم در 24 ساعت گذشته کشف شد گفت: 2 تن مرفین از این مواد در جاسازی از یک خودروی حمل گاز به دست آمد که توسط نیروی انتظامی شهرستان نهبندان کشف شد.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی اظهار کرد: این مقدار مواد مخدر قرار بود از خراسان جنوبی به سمت استان های شمالی کشور خارج شود که مورد ضربه قرار گرفت و در این استان زمین گیر و 12 نفر قاچاقچی نیز دستگیر شدند. وی همچنین گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 26 تن انواع مواد مخدر در استان کشف شد که به نسبت سال گذشته 60 درصد افزایش کشفیات را نشان می دهد.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار