طی نامه ای از سوی استاندار به ادارات دولتی و سازمان ها صورت گرفت
استاندار خراسان جنوبی با ارسال نامه ای به دانشگاهها، ادارات و سازمان های دولتی استان خواست تا در خرید و اقلام مورد نیاز و تامین مجریان پروژه‌های عمرانی توانمندی های داخل استان را در صورت برابری کیفیت و قیمت با موارد مشابه خارج از استان، در اولویت قرار دهند.
کد خبر: ۵۱۶۹۱۸
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸ 30 October 2017

تابناک خراسان جنوبی: محمد مهدی مروج الشریعه طی ارسال بخشنامه ای به دانشگاه ها و ادارات دولتی استان خواستار استفاده از محصولات و توانمندی های داخلی استان شد. در این ابلاغیه که هفته قبل ارسال شده است کلیه دستگاهها موظف شده اند تا تامین کالاها و خدمات را از تولید کنندگان و نیروهای فنی داخل استان تامین نمایند.

در این نامه آمده است: واحدهای تولیدی و بنگاه‌های اقتصادی استان خراسان جنوبی به لحاظ دوری از مراکز عمده اقتصادی و جمعیتی کشور و کمبود امکانات زیر ساختهای لازم در منطقه در مقایسه با دیگر نقاط کشور هزینه‌های زیادی متحمل شده اند و با وجود محدودیت ها و مشکلات موجود در عرصه فعالیت‌های اقتصادی تلاش و رقابت می نمایند، ضرورت دارد حمایت لازم از واحدهای تولیدی خدماتی و فعالان اقتصادی استان بعمل آمده تا امکان ادامه و توسعه فعالیتهای اقتصادی آنها فراهم شود.

مطابق این بحش نامه تمام سازمانها و دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی در خرید و اقلام مورد نیاز خود و همچنین در اجرای پروژه‌های عمرانی، محصولات و تولیدات داخل استان را در صورت برابری کیفیت و قیمت با موارد مشابه خارج از استان در اولویت قرار دهند.

مروج الشریعه در این نامه یاد آور شده است: کارپردازان ادارات، پیمانکاران پروژه‌های عمرانی ازمحصولات داخل استان خراسان جنوبی استفاده کنند تا ضمن دلگرمی سرمایه گذاران و بنگاه‌های اقتصادی، زمینه توسعه سرمایه گذاری و اشتغال فراهم شود .

قابل ذکر است دستگاه‌های نظارتی خراسان جنوبی وذیحسابان دستگاه‌های اجرایی ضمن کمک و همکاری در انجام مناسب این موضوع، نظارت لازم را بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی بر عهده خواهند داشت.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار