به زودی دیدار دانش آموزان بسیجی با نماینده ولی فقیه در استان
مسئول بسیج دانش آموزی استان در جمع خبرنگاران به تشریح عملکرد بسیج دانش آموزی استان و برنامه های پیش رو برای هفته بسیج دانش آموزی اشاره کرد. وی گفت خراسان‌جنوبی ٣٣۴ دانش‌آموز شهید را تقدیم انقلاب کرده که باید این شهدا الگویی برای جوانان و نوجوانان امروز ما باشند.
کد خبر: ۵۱۶۸۸۵
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۳ 30 October 2017

تابناک خراسان جنوبی: مسئول بسیج دانش آموزی استان بعد از ظهر دیروز در جمع خبرنگاران به تشریح عملکرد بسیج دانش آموزی استان و برنامه های پیش رو برای هفته بسیج دانش آموزی اشاره کرد. وی در ابتدای صحبت با اشاره به اینکه خراسان‌جنوبی ٣٣۴ دانش‌آموز شهید را تقدیم انقلاب کرده است گفت این شهدا بهترین الگو برای جوانان و نوجوانان هستند و باید برای اجرای این موضوع به بهترین وجه تلاش شود.

غلامرضا اردونی برنامه‌های هفته را نیز عنوان کرد. وی گفت برنامه های مهم ما برای این هفته نشست پدافند غیرعامل - هم‌اندیشی نخبگان بسیجی با فرماندهان سپاه نواحی - برگزاری یادواره‌های شهدا در طول هفته در مدارس استان - هم‌اندیشی مربیان و سرگروه‌های درس آمادگی دفاعی که در آن ۵٠٠ مربی درس آمادگی دفاعی حضور دارند و برگزاری سومین کنگره شهدای دانش‌آموزی خواهد بود.

اردونی همچنین از دیدار دانش آموزان بسیجی با نماینده ولی فقیه در استان در هفته بسیج دانش آموزی اطلاع داد. وی گفت شعار امسال ما برای هفته بسیچ دانش آموزی طبق منویات رهبری « دانش‌آموز انقلابی، مدرسه انقلابی» است که تکرار شعار سال قبل است.

غلامرضا اردونی در بخش دیگری از صحبتش به عملکرد بسیج دانش آموزی استان اشاره و گفت ما در چهار سال گذشته ۴٠٠ یادواره شهدای درون ‌مدرسه‌ای در استان برای آشنا کردن جوانان و نوجوانان با فرهنگ شهادت و ایثار و تقویت روحیه استکبارستیزی برگزار کرده ایم. و اکنون 90 % دانش‌آموزان استان عضو بسیج هستند.

وی در ادامه گفت: 1500 حلقه صالحین دانش‌آموزی در استان داریم که این حلقه­ها در برنامه میقات حلقه‌های صالحین در صبح جمعه و قبل از خطبه‌های نماز جمعه شرکت خواهند نمود.

مسئول بسیج دانش آموزی از طرحی برای تقویت اقتصاد مقاومتی خبر داد. وی با اشاره به دغدغه‌ مقام معظم رهبری پیرامون اجرای اقتصاد مقاومتی بیان داشت طرحی با عنوان « همیار اقتصاد مقاومتی » در مدارس مقطع دوم متوسطه اجرا خواهد گردید. وی گفت: دانش‌آموزان بیشترین جمعیت مصرف‌کنندگان هستند و تلاش داریم با ترغیب دانش‌آموزان استفاده از کالاهای داخلی را فرهنگ سازی کنیم.

اردونی یکی از برنامه‌های بسیج دانش‌آموزی را برگزاری اردوهای طرح هجرت عنوان کرد که امسال در آن 2700 دانش آموز به اردوهای طرح هجرت اعزام شده اند. وی گفت اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی نیز طی سه مرحله در سال اجرا می شود و هر سال جمعا حدود 3500 دانش‌آموز به این اردوها اعزام می شوند. وی گفت صرفا بخشی از هزینه اردوی راهیان نور از شرکت کنندگان دریافت می شود که درخواست داریم ارگان های فرهنگی، استانداری و نهادهای مختلف برای اجرای بهتر این برنامه ها با بسیج دانش آموزی همکاری کنند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار