با همکاری دانشگاه مازندران و جهاد دانشگاهی استان
نگاه اصلی این مرکز تولیدی است و به تبدیل نظرات دانشجویان به محصول شتاب دهنده بوده و در ضمن در بازار یابی نیز حامی دانشجویان است.
کد خبر: ۴۹۶۷۱۱
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۶ 20 September 2017
به گزارش تابناک مازندران، با تلاش و همکاری دانشگاه مازندران و جهاد دانشگاهی استان اردوی ملی ایران مرزپرگهر ۲۸ شهریورماه با بازدید دانشجویان دانشگاه مازندران از مرکز رشد شهرستان سیمرغ برگزار شد.
 
یر اساس این گزارش، سیده زینب تقوی معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی مازندران در آغاز حرکت این اردو در دانشگاه مازندران با اشاره به اهمیت این اردو در بط فکری دانشجویان گفت:  آشنایی دانشجویان از ابتدای تحصیلات با وضعیت صنعت کشور و آگاهی از نیازمندیهای صنایع در فناوری‌های مختلف ضروری است.
 
وی افزود: مرکز ایران مرز پرگهر جهاد دانشگاهی اقدامی برای ارتقای خودباوری ملی و تقویت احساس «ما می توانیم» است.
 
معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی مازندران اظهار کرد: ما تلاش می کنیم با برگزاری چندین اردو در داخل و خارج از استان ذهن دانشجویان را با مسائل فنی صنعت امروز کشور حساس کرده تا در ارتقای صنعت کشور بیندیشند.
 
به گزارش ایکنا اتوبوس ویژه دانشجویان مرز پرگوهر صبح دیروز از ساعت ۹ از دانشگاه مازندران به قصد مرکز رشد سیمرغ حرکت کرد و دانشجویان ساعتی بعد با استقبال مدیر  مرکز رشد واحدهای فناور شهرستان سیمرغ قرار گرفتند.
 
پس از پذیرایی رضا خسروی مدیر مرکز رشد واحدهای فناور شهرستان سیمرغ گفت:  تبدیل دانش به فناوری  هدف دانشکده علمی کاربردی است.
 
وی افزود: این مرکز  با مراکز رشد دیگر  متفاوت است و با دانشجو در سود و ضرر طرح شریک می شوند.
خسروی اظهار کرد: نگاه این مرکز تولیدی است و به تبدیل ایده دانشجویان به محصول شتاب دهنده بوده و در بازار یابی نیز حامی دانشجویان است.
 
در ادامه دانشجویان از سایت صنایع دریایی، هوایی و صنایع هنری و ... بازدید کرده و با دانش کاربردی علوم مختلف آشنا شدند.
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار