در جلسه امروز هیئت وزیران انجام گرفت
در جلسه امروز هیئت وزیران که به ریاست دکتر حسن روحانی برگزار شد، استاندار جدید خراسان جنوبی تعیین گردید.
کد خبر: ۴۹۳۵۶۵
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۱ 13 September 2017
تابناک خراسان جنوبی: جلسه امروز صبح هیئت وزیران به ریاست حجت الاسلام حسن روحانی تشکیل شد و در آن نسبت به تعیین استانداران جدید چند استان از جمله خراسان جنوبی تصمیم گیری شد. در این جلسه « محمدمهدی مروج الشریعه » استاندار جدید خراسان جنوبی شد. پیش از این سید علی اکبر پرویزی به مدت یک سال و نیم مسئولیت استانداری خراسان جنوبی را بر عهده داشت.



بنابر تصمیم هیات دولت؛ آقایان فریدون همتی استاندار هرمزگان، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین، موسی خادمی استاندار لرستان، محمدمهدی مروج الشریعه استاندار خراسان جنوبی، اسماعیل تبادار استاندار فارس، محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و محمدعلی نجفی استاندار البرز خواهند بود. 


مروج الشریعه متولد نیشابور و دانشجوی دکتری جغرافیا (برنامه‌ریزی و مدیریت شهری) است و اینک به مسئولیت استانداری خراسان جنوبی منصوب گردیده است. وی پیش از این مسئولیت های متعدد در  استان خراسان رضوی و استان سیستان و بلوچستان داشته است. از آن جمله می توان معاون اقتصادی و توسعه منابع خراسان رضوی ؛مدیرکل برنامه‌ریزی و مدیر کل اقتصادی استان خراسان رضوی ؛ معاونت برنامه ریزی استانداری سیستان و بلوچستان را  نام برد. 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار