مدیرعامل آبفار خراسان جنوبی با اشاره به افتتاح ۲۰پروژه‌ آبرسانی روستایی در استان طی هفته دولت، گفت: با بهره برداری از این طرح ها ۱۰ هزار و ۴۹۶خانوار روستای از آب شرب بهره مند می شوند.
کد خبر: ۴۸۱۶۱۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳ 21 August 2017
علی اکبر بسکابادی در گفت و گو با خبرنگار با بیان اینکه در هفته دولت امسال ۲۰ پروژه آبرسانی در استان افتتاح می شود، اظهار داشت: برای بهره بردای از این پروژه ها بالغ بر ۱۰۳ میلیارد و ۶۲۹ میلیون ریال هزینه شده است.

وی بیان کرد: با بهره برداری از این پروژه ها در مجموع تعداد ۱۰ هزار و ۴۹۶ خانوار در ۴۸ روستای استان از نعمت آب شرب و بهداشتی بهره مند می شوند.

افتتاح مجتمع آبرسانی القار بیرجند

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان جنوبی ادامه داد: این پروژه ها در شش شهرستان استان مورد افتتاح و بهره برداری قرار می گیرند.

بسکابادی به افتتاح مجتمع آبرسانی القار بیرجند طی این هفته اشاره کرد و گفت: این مجتمع شامل چهار روستای القار، مافنداب، استخر و آرویج بوده که با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال افتتاح می شود.

وی با بیان اینکه در شهرستان بشرویه نیز مجتمع آبرسانی کرند به بهره برداری می رسد، عنوان داشت: برای بهره برداری از این مجتمع نیز بالغ بر سه میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال هزینه شده که با افتتاح آن ۸۳۵ خانوار از مزایای آن بهره مند می شوند.

اصلاح و بازسازی تاسیسات آبرسانی در ۳۰ روستای زیرکوه

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان جنوبی از اصلاح و بازسازی شبکه ها و تاسیسات آبرسانی در ۳۰ روستای شهرستان زیرکوه طی هفته دولت امسال خبر داد و گفت: این پروژه ها با هزینه کردی بالغ بر ۹ میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال افتتاح می شوند.

به گفته بسکابادی با افتتاح این پروژه ها هفت هزار و ۷۳۸ خانوار روستایی شهرستان زیرکوه از مزایای آن بهره مند خواهند شد.

وی، بهره برداری از پروژه های آبرسانی به روستاهای کهنو و چاهداشی شهرستان نهبندان، سه پروژه آبرسانی به روستاهای باغ سنگی، ماخونیک و شواکند در شهرستان سربیشه، آبرسانی به روستاهای امیرآباد سرچشمه و مهدی آباد از مجتمع آبرسانی گرماب، آبرسانی به روستای دره باز از مجتمع آبرسانی کرغند، همچنین پروژه آبرسانی به روستاهای گزخت و مناوند را از دیگر پروژه‌های توسعه و اجرا قابل افتتاح در این هفته عنوان کرد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار