رئیس دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی گفت: امسال چهار رشته کارشناسی ارشد به رشته‌های دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی اضافه شد.
کد خبر: ۴۸۰۴۲۱
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۶ 19 August 2017
مهدی ثقفی در گفت‌وگو با خبرنگار در بیرجند، اظهار داشت: در حال حاضر بیش از 7 هزار دانشجو در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

وی افزود: 20 رشته محل در مقطع کارشناسی ارشد و 112 کدرشته محل در مقطع کاشناسی در این زمینه فعال است.

رئیس دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی گفت: رشته‌های مدیریت رفتار سازمانی و روانشناسی تربیتی به دانشگاه پیام نور بیرجند و رشته‌های مدرسی الهیات و آموزش زبان فارسی به دانشگاه پیام نور قاین افزوده شده است.

ثقفی از پذیرش 35 دانشجو در هر رشته خبر داد و افزود: پیش‌بینی می‌شود در سال جدید در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد یک هزار و 500 دانشجو پذیرفته شوند.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه پیام‌نور 13 واحد دانشگاهی در استان دارد بیان کرد: این دانشگاه در مناطق محروم و مرزی رسالت آموزشی را در این گستره برعهده دارد.

رئیس دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی تصریح کرد: 60 مرکز دانشگاه پیام نور در کشورهای اروپایی و آسیایی دایر شده است که قرار است در کشور نیز این کانون‌های نورانی به صورت مراکز بین المللی در حوزه‌های مرزی اتفاق بیفتد که در این راستا قرار است یک کانون نورانی در شهرستان بیرجند برای آموزش آسیای شرقی و آسیای میانه تأسیس شود.

وی بیان کرد: دانشگاه پیام نور رتبه اول کیفیت آموزش دانشگاه‌های کشور را دارد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار