نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه شهید حججی متعلق به کربلای امروز است، گفت: برخی در جامعه به نوای سیاست دشمن می‌رقصند و دنباله رو راه دشمن و به دنبال سازش هستند.
کد خبر: ۴۸۰۴۲۰
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۶ 19 August 2017
آیت الله سید علیرضا عبادی پنجشنبه شب در جمع مردم شهرستان خوسف به گرامیداشت شهید محسن حججی در مسجد جامع این شهرستان اظهار داشت: در فضای مجازی تصویری که از شهید محسن حججی و قاتل او پخش شد، همه مشاهده کردیم که او با روحیه ایمانی که داشت آرام بود اما قاتل مانند شمر خنجر به دست و پریشان بود.

وی با بیان اینکه ایمان عاملی تاثیرگذاری است که سبب شد قدرت ایستادگی شهید حججی در همه دنیا پخش شود، افزود: او متعلق به کربلای امروز است و اگر درست دقت کنیم کربلا و عاشورا دو معنا دارد یک معنای کربلا همان نقطعه جغرافیایی آن بوده و معنای دیگر نقطعه تاریخی و سرزمینی که خون‌های زیادی برای حفظ اسلام و دین درآنجا ریخته شده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: وقتی نام از عاشورا به میان می‌آید منظور 10 محرم سال 61 هجری نیست بلکه هر روز عاشورا و همه ماه‌ها ماه محرم است و ما در می‌یابیم که کربلا یک جریان و عاشورا و محرم هم جریان است.

عبادی افزود: دشمن برای سلطه بر مسلمانان طراحی وپروژه‌های دراز مدت دارد تا بتواند به جهان اسلام مسلط شود و دراین راستا مردم را برده خود کنند آنها تلاش می‌کنند تا با انواع مکر، نفوذ قرآن را از میان بردارند و به نام قرآن واسلام بدترین جنایات انجام دهند.

وی با بیان اینکه تحلیلگر صهیونیست می‌گوید تسلط بر شیعیان کار سخت و مشکلی است، اظهار داشت: شیعه دوبال سرخ دارد که یک بال همان جریان کربلا و محرم و بال دیگر مقاومت ایستادگی است و همین دو عامل مانع کار دشمن است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: شیعه تدوام دهنده جریان کربلا و عاشورا است و بال سبز شیعه انتظار ظهور و اجرای عدالت است.

عبادی با بیان اینکه هرگاه نامی از عدالت برده می‌شود پرچم کربلا و حرم امام حسین(ع) بیشتر نمایان می‌شود، افزود: مردم در اربعین از همه دنیا خود را به کربلا می‌رسانند و در برابر ظلم می‌ایستند و امام حسین(ع) با مردم چه کرد که همه عاشق او هستند.

وی بیان داشتند: برخی به دروغ می‌گویند مردم باید خوشحال و شاد باشند، این درحالی است که حرف آنها دروغ است زیرا آنها به دنبال شادی خود بوده و تنها مردم را مطرح می‌کنند زیرا اگر به دنبال شادی مردم هستید به دنبال رفع گرفتاری، مشکلات بی پولی مردم باشید، چرا فکر می‌کنید با رقص و لعب مردم شاد می‌شوند؟

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: استکبار جهانی در هر جایی که وارد می‌شود، صبح، ظهر و شب بر سر مردم مظلوم بمب می‌ریزد، زن و مرد وکودک هم برایش فرقی ندارد،  ببینید دریمن، عراق، میانمار، بحرین ، افغانستان با مردم چه کردند.

عبادی با بیان اینکه ما در سیاست و اقتصاد امنیت نداریم افزود: بسیاری از افراد در سیاست به نوای سیاست دشمن می‌رقصند و دنباله رو راه دشمن و به دنبال سازش هستند اما اگر پیرو سخن امام خمینی(ره) دنبال راه ولایت فقیه باشیم هیچ آسیبی به کشور وارد نمی‌شود.

وی با بیان اینکه از نظر امنیت در دنیا مثال زدنی هستیم، اظهار داشت: برخی سیاست سازش را مطرح می‌کنند و آن زمان است که دشمن بر ما طمه کرده و دستارود هسته‌ای ما را بهانه قرار داده و می‌گوید باید موشک‌های خود را جمع کنید، سیاست ما سیاست سازش است اما این درحالی است که اگر در برابر دشمن ایستادگی کنیم و به او اعتماد نکنیم، جرات ندارد به ما دستور تعطیلی هسته‌ای بدهد.

عبادی بیان کرد: در زمینه مضوعات اجتماعی هم طرحی حساب شده که بتواند از نظر اجتماعی فرزندانمان را از سطوح الگوگیری از بیگانگان حفظ کند، نداریم و همین سبب می‌شود سند 2030 مطرح شود ، برای ما تجربه برخی چیزها دیگر تمام شده است باید دنبال راه شهدایی مانند شهید محسن حججی  بوده ودر این راستا ثابت قدم و راهش را ادامه دهیم.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار