فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس گفت: ۴۴ پایگاه مقاومت بسیج محلات با طرح جوانه های صالحین جهت پر کردن اوقات فراغت از ابتدای تابستان در حال فعالیت هستند.
کد خبر: ۴۷۸۵۰۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸ 15 August 2017
به گزارش خبرنگار ، سرهنگ دوم پاسدار رمضانعلی فرحبخش ثانی اظهارداشت: طرح جوانه های صالحین با هدف پرکردن اوقات فراغت کودکان ، نوجوانان و جوانان در تعطیلات تابستان از یکم تیرماه در حال اجراست و تا ۲۰ شهریورماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: تاکنون بیش از  یک هزار و ۵۰۰ نفر در این طرح ثبت نام کرده و مشغول آموزش هستند و از برنامه های مختلف فرهنگی ، هنری ، ورزشی ، قرآنی، اعتقادی و احکام بهره مند می شوند.

وی با بیان اینکه این برنامه ها توسط سرگروه های طرح صالحین مدیریت می شود؛ گفت : طرح جوانه های صالحین علاوه بر پرکردن اوقات فراغت کودکان، نوجوانان و جوانان باعث استمرار و تقویت حلقه های صالحینی که در طول سال اجرا می شود خواهد شد و جذب در بسیج را نیز افزایش می دهد .

وی بیان کرد: هدف از این طرح کیفی سازی برنامه ها، استفاده بهینه از وقت و استفاده از ظرفیت های موجود  است که این امر با بودجه ۲۱۰ میلیون ریال در سه بخش مرکزی دستگردان و دیهوک در حال اجراست.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار