مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان اینکه از ابتدای سفرهای تابستانی تاکنون هزار و ۹۹۰ خانوار فرهنگی و غیرفرهنگی درمدارس و مراکز رفاهی آموزش وپرورش خراسان جنوبی اسکان یافتند گفت: در این مدت ۱۴ هزار و ۳۳۲ نفر روز در مدارس استان اسکان داده شدند.
کد خبر: ۴۷۳۴۸۶
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴ 06 August 2017
عباس لامعی در گفت‌وگو با خبرنگار در بیرجند اظهار داشت: از آغاز سفرهای تابستانی تاکنون هزار و 990 خانوار در مدارس و مراکز رفاهی آموزش و پرورش خراسان جنوبی اسکان داده شدند.
 
وی افزود: در این مدت تاکنون 7 هزار و 166 نفر در قالب 14 هزار و 332 نفر روز مسافر تابستانی در قالب فرهنگی و غیرفرهنگی در مدارس و مراکز اقامتی آموزش وپروش خراسان جنوبی اسکان یافتند.
 
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: برای تابستان امسال 8 پایگاه تابستانی، 15 آموزشگاه و 120 کلاس درس میزبان مسافران تابستانی است.
 
لامعی با بیان اینکه بیشترین میزان استقبال در پایگاه‌های بیرجند، طبس، فردوس و بشرویه بوده است افزود: تعداد 8 اردوگاه در خراسان جنوبی برای بازدید و اقامت مسافران تابستانی آماده و تجهیز شده است.
 
وی اظهار داشت: پوشش حوادث بیمه‌ای برای مسافران، تجهیز آموزشگاه‌ها به سیستم سرمایشی، تهیه بروشور و بنر راهنما از دیگر اقدامات این سازمان برای اقامت راحت مسافران تابستانی بوده است.
 
لامعی افزود: نزدیک به 90 نفر عوامل اجرایی برای اسکان مسافران تابستانی در مدارس خراسان جنوبی فعالیت دارند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار