نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بابیان اینکه دهه کرامت تنها نباید صرف برگزاری چند برنامه باشد، گفت: برنامه ها باید به صورت هدفمند باشد و راه درست را به مردم نشان دهیم.
کد خبر: ۴۶۶۴۶۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵ 25 July 2017
به گزارش خبرنگار آیت الله سید علیرضا عبادی ظهر دوشنبه در دیدار با اعضای ستاد هماهنگی ستاد کرامت استان اظهار کرد: تمامی اقدامات خیرخواهانه ارزشمند است اما توجه به هدف هر کاری بسیار ارزشمند تر است.

وی با بیان اینکه رسیدن به نقطه ای که بشر متوجه بی نیازی خداوند نسبت به شکر و یا کفر انسان شود، نوعی کمال است، افزود: انبیاء و امامان انسان های کاملی هستند که رسالت خود را در جهت رشد و نجات بشر به خوبی در عرصه های مختلف ایفا کرده اند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه انبیاء و امامان نیازی به برگزاری مراسمات مختلف ندارند، گفت: برگزاری هر مراسمی در هر مناسبتی تلاشی برای بی راهه نرفتن مردم است.

وی با بیان اینکه برگزاری مراسم تنها هدف در دهه کرامت نیست، عنوان کرد: انسان همواره باید عمر خود را با بندگی و کرامت سپری کند.

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه باید در رسیدن به مرتبه و درجه والای انبیاء اندیشید، افزود: عزت و کرامت انسان در بندگی خداوند متعال است.

وی با بیان اینکه بزرگداشت بندگان خاص خداوند وسیله ای برای ارزان نفروختن کرامت انسان ها است، اظهار داشت:  تمامی کارهای خیر و مراسمات ابزار هستند چراکه هدف اصلی خداوند است و انسان تنها از راه عبودیت و بندگی به کرامت می رسد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه باید به مرتبه ای برسیم که تفکرمان با تفکر انبیاء و انسان های کامل یکی باشد، بیان کرد: برنامه های ستاد کرامت باید به صورت هدفمند و درست برنامه ریزی شود چراکه انسان تنها از راه عدل و عبودیت به کرامت می رسد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار