سرپرست تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه سازمان تبلیغات سکان دار فرهنگ اسلامی در جامعه است، گفت: این سازمان خط مقدم مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمن به حساب می آید.
کد خبر: ۴۵۵۳۳۹
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶ 08 July 2017
حجت الاسلام احمد رضایی ظهر پنجشنبه در همایش یاوران تبلیغ استان اظهار کرد: ارائه خدمت در سازمان تبلیغات اسلامی برای کارکنان افتخار است.

وی با بیان اینکه کارکنان سازمان تبلیغات اسلامی خود را سربازان ولایت می دانند، افزود: خوشبختانه مردم در بین نهادهای فرهنگی بیشترین اعتماد را به سازمان تبلیغات دارند.

سرپرست تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه اعتماد مردم ماموریت و مسئولیت کارکنان را چندیدن برابر افزایش می دهد، گفت: سلب شدن اعتماد مردم نسبت به سازمان تبلیغات اسلامی ممکن است دین مردم را نیز دچار تضعیف کند.

وی با بیان اینکه سازمان تبلیغات سکان دار فرهنگ اسلامی در جامعه است، عنوان کرد: امروزه سازمان تبلیغات اسلامی خط مقدم مبارزه با تهاجم فرهنگی به حساب می آید.

حجت الاسلام رضایی با اشاره به اینکه خوشبختانه سازمان تبلیغات در حوزه قرآن در استان حرف برای گفتن دارد، بیان داشت: در تمامی مناسبت ها نیز اعزام مبلغ بومی و غیر بومی بلند مدت و کوتاه مدت را در سطح استان داریم.

وی با بیان اینکه همایش های زیادی در حوزه فرق و ادیان در استان برگزار شده است، افزود: بیش از یک هزار و 250 هیئت مذهبی در سطح استان وجود دارد.

سرپرست تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه شورای هیئت های مذهبی و کانون مداحان نیز برای امور مداحان و هیئت ها برنامه ریزی مشخص و ارزنده ای دارند، گفت: خوشبختانه اکثر ادارات استان آمادگی خود را برای برزگاری دوره های عفاف و حجاب اعلام کرده اند.

وی با اشاره به وجود چهار مدرسه علوم و معارف اسلامی در استان، اظهار داشت: این مدارس هم گرایش دانش آموختگان را به سمت حوزه بالا می برد و هم نیروهای پا در رکاب و یاور ولایت تربیت می کند.

حجت الاسلام رضایی ادامه داد: خوشبختانه پس از گذشت دو سال تعطیلی سایت تبیان استان خراسان جنوبی مجددا فعال شده است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار