سرپرست تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی قرآن را بهترین آمر به معروف و ناهی از منکر دانست و گفت: قرآن بهترین کتاب سبک زندگی است.
کد خبر: ۴۴۰۳۳۳
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸ 13 June 2017
حجت الاسلام احمد رضایی ظهر دوشنبه در سفر به شهرستان خوسف و در جمع  تلاوت کنندگان نور آن شهرستان اظهار داشت: دنیای امروز با همه رشد ظاهری و برخورداری از تکنولوژی پیشرفته با کمال صراحت اظهار پوچی می کند.

وی بیان کرد: امروز افراد نیازی در سطح دنیا دچار ضعف اعصاب و افسردگی هستند و دلیلش این است که در مواجه شدن با مشکلات پناهگاهی برای خود نمی بینند.

سرپرست تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه دین مبین اسلام برای خروج از این بن بست ها چاره اندیشی کرده است، عنوان داشت: بر اساس دین اسلام هرگاه انسان توحید را پذیرفت به بن بست نخواهد رسید.

حجت الاسلام رضایی اضافه کرد: هر گاه مردم به قران پناه بیاورند و با تمسک به قران و عترت زندگی کنند هیچگاه دچار آسیب نخواهند شد.

وی با بیان اینکه قران کتابی است که کوچه های تاریخ زندگی بشر را روشن کرده است، بیان داشت: قران بهترین کتاب سبک زندگی است.

سرپرست تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، قرآن را بهترین آمر به معروف و ناهی از منکر دانست و  گفت: قرآن گنجینه ای است که بهترین سرمایه ها در آن نهفته است و بنابراین انس با قرآن سبب سعادت ابدی بشر خواهد شد.

حجت الاسلام رضایی در پایان از همه دست اندرکاران برگزاری جلسات پرشور قرآنی تشکر کرد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار