کد خبر: ۳۹۴۷۸۱
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۷ 14 March 2017
مشهد از جمله شهرهای مذهبی و بسیار مهم کشورمان است که همواره جزء محبوب ترین شهرهای ایران به لحاظ گردشگری نیز بشمار می رفته است؛ بی شک اصلی ترین دلیل این محبوبیت هم وجود بارگاه نازنین امام هشتم شیعیان، اما رضا(ع) در این شهر است که موجب شده همه ساله در ایام مختلف سال میلیون ها نفر از سراسر کشور برای زیارت این امام بزرگوار راهی مشهد مقدس شوند. در ادامه با ما همراه باشید.
 
 
 
به گزارش مهر هتل، مهمانسراها و هتل های 2 الی 5 ستاره متعددی در نقاط مختلف مشهد وجود دارند که می توانید با توجه به شرایط خود در هر یک از آنها اقامت نمایید. در مقاله ای که امروز برای شما آماده کرده ایم، به معرفی برترین هتل های مشهد مقدس خواهیم پرداخت.
 
هتل قصر طلایی
 
به گزارش ویرلن ،همانطور که حتما می دانید، قصر طلایی مجلل ترین هتل در سراسر کشور می باشد که در شهریور ماه سال 1389 افتتاح گردیده است. نام این هتل را تقریبا کمتر کسی است که نشنیده باشد!
 
 

این هتل با بهره گیری از کادری مجرب به همراه ارائه بهترین و بی نظیرترین سرویس ها و امکانات رفاهی، توانسته همواره رضایت خاطر تمامی میهمانان خود را به همراه داشته باشد.
 
از مهمترین امکانات و خدمات منحصر به فرد هتل قصر طلایی باید مواردی چون تورهای سیاحتی درون شهری، صندوق امانات، ماهواره، تاکسی سرویسف پارکینگ سرپروشیده ویژه میهمانان و مسافران، پیشرفته ترین سیستم های صوتی و تصویری، استخر نمک، پزشک و... را نام برد.
 
هتل پارس
 
هتل پارس مشهد از دیگر هتل های 5 ستاره و لوکس مشهد می باشد که در سال 1382 مورد بهره برداری قرار گرفته و البته 6 سال بعد نیز مجددا برای اجرای فاز دوم به بهره برداری رسیده است. در سال 1390 لابی هتل پارس مجهز به سقفی شیشه ای شد که نمای بسیار زیبایی را به هتل بخشید و بسیار هم مورد توجه مسافران قرار گرفت.
 
هتل پارس دارای 5 طبقه و شامل 227 اتاق می باشد که با برخورداری از مجهزترین امکانات همراه با کادری مجرب و خوش برخورد به ارائه سرویس به میهمانان خود می پردازد.
 
دریاچه مصنوعی، چایخانه سنتی، رستوران، چندین تالار، پارک بازی و... از جمله دیگر امکانات این هتل می باشد.
 
هتل درویشی
 
هتل درویشی را باید یکی از لوکس ترین و البته پر درآمدترین هتل های مشهد نامید که همواره از آن بعنوان زیباترین هتل در شرق کشور نام برده می شود.
 
 
 
سبک طراحی داخلی و معماری هتل درویشی از اصلی ترین دلایل محبوبیت این هتل بین المللی است چراکه در طراحی این هتل از 8 ملیت گوناگون جهان استفاده شده که از این حیث بسیار جالب توجه می باشد.
 
بعلاوه از دیگر نکات بارز این هتل باید به سالن چندمنظوره آن اشاره کرد که در حقیقت اولین سالن چندمنظوره در کل کشور می باشد. هتل مجلل درویشی شامل 22 طبقه به هماه 223 اتاق است؛ شاید برای‌تان جالب باشد که بدانید این اتاق ها در 23 نوع گوناگون با سرویس ها و امکانات رفاهی متفاوت در اختیار میهمانان قرار می گیرند.
 
مرکز خرید، رستوران و کافی شاپ، سونای خشک و بخار، خدمات ماساژ و اسپا، سالن بدن سازی، ماهواره، استخر و... از مهمترین و اصلی ترین امکانات این هتل باشکوه می باشند. بعلاوه فاصله 15 دقیقه ای این هتل تا فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد از دیگر ویژگی های شاخص این هتل است.
 
هتل هما(2) مشهد
 
هتل هما(2) مشهد یکی از اولین هتل های 5 ستاره در این شهر محسوب می شود که با سابقه ای در حدود 40 سال همواره بعنوان یکی از برترین هتل ها در سراسر مشهد مقدس شناخته می شود. این هتل 9 طبقه ای دارای 207 اتاق با امکانات و خدمات رفاهی بسیار مطلوبی است.
 
نزدیک بودن هتل هما به چندین جاذبه گردشگری و دیدنی مشهد مقدس از جمله دیگر ویژگی های بسیار مهم این هتل است که باعث شده رفت‌و‌آمد مسافران برای بازدید از این جاذبه ها در کمترین زمان ممکن و به راحتی هرچه تمام تر صورت گیرد.
 
شما می توانید برای رزرو هر یک از هتل های مشهد، به سامانه سفرمی مراجعه کنید و از تخفیف های جشنواره ای و فصلی این سامانه نیز بهره مند شوید. سفرمی یکی از بزرگترین سامانه های اینترنتی رزرو هتل و خرید بلیط هواپیما در کشور است.
 
هتل پارسیس
 
هتل پارسیس با برخورداری از 112 اتاق بسیار مجهز و ایده آل که در 8 طبقه قرار گرفته اند، همراه با سرویس ها و امکانات منحصر به فرد خود همیشه بعنوان یکی از بهترین هتل های لوکس موجود در مشهد برای اقامتی ماندگار و دلنشین معرفی شده اند. هتل پارسیس در مجموع دارای 12 طبقه(بعلاوه 4 طبقه منفی) می باشد.
 
در هر یک از طبقات مختلف این هتل امکاناتی نظیر سالن همایش و رستوران نیز وجود دارد که برای مسافران و همچنین برگزاری مراسم های گوناگون در نظر گرفته شده است. گفتنی است فاصله این هتل تا حرم مطهر حدود 2 کیلومتر می باشد که با تاکسی تنها کمتر از 10 دقیقه زمان برای رسیدن به حرم نیاز خواهد داشت.

صندوق امانات، سونا، کافی شاپ، خشک شویی، سالن کنفرانس و... از جمله دیگر امکانات و خدمات رفاهی این هتل می باشند./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار