بیرجند- با حضور معاون سیاسی استاندار خراسان جنوبی «محسن قطبی» به عنوان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان معرفی شد.
کد خبر: ۱۰۹۴۳۱۸
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۹ 26 February 2023

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، سید محمد رضا طالبی در مراسم تکریم و معارفه سرپرستان اداره کل ورزش و جوانان استان شامگاه گذشته با تبریک اعیاد شعبانیه گفت: جوانان سرمایه‌های اصلی کشور هستند به همین دلیل دشمن در جنگ ترکیبی خود بر علیه این ملت جوانان را هدف قرار داده است.

وی با اشاره به اینکه به دلیل کار شبانه روزی شما هیچ نگرانی در این حوزه نداریم، افزود: در این حوزه باید تلاش کنیم تا کارهای انجام شده با علم روز و شرایط فعلی سازگاری داشته باشد.

به گفته وی هر چند در حوزه جوانان و نوجوانان در جاهای کم کاری و غفلت کرده‌ایم که سبب شده دشمن با بهره‌گیری از فضای مجازی هدایت فکر و اندیشه جوانان را مدیریت می‌کند.

معاون استاندار خراسان جنوبی اظهار کرد: اگر استعمارگران حمایت خود را از بعضی از کشورها بردارند، آنها قادر نیستند که هیچ کاری را انجام دهند.

طالبی تصریح کرد: به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران پیشرفت‌های بزرگی در کشور انجام شده است که این موضوع سبب شده است دشمن در صدد ضربه زدن به نظام باشد.

وی ادامه داد: ملت ایران در ۹ دی و ۲۲ بهمن با حضور چشمگیر خود در صحنه توطئه‌های دشمن را خنثی کردند و باید قدر جوانان خود را بدانیم و ویژه به آنها نگاه کنیم.

معاون استاندار خراسان جنوبی گفت: با حمله موشکی با عین الاسد ابهت پوشالی آمریکا شکسته شد و با وجود اینکه گفتند ۵۰ نقطه ایران را می‌زنیم، جرأت انجام کوچک‌ترین کار را نداشتند.

طالبی افزود: ورزش و جوانان حوزه حساس و اثر گذاری است وبا توجه به رویکرد دولت سیزدهم موضوع تکمیل خانه جوان، پروژه‌های نیمه تمام و دیگر موضوع‌های مطرح شده در این جلسه را پیگیری خواهم کرد.

وی با اشاره به اینکه تغییر و تحولات امری ضروری است از زحمات خسروی سرپرست اسبق ورزش و جوانان تشکر و محسن قطبی را به عنوان سرپرست جدید اداره کل ورزش و جوانان استان معرفی کرد.

محسن قطبی سرپرست جدید اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی هم در این مراسم تاکید کرد: من اهل خراسان جنوبی هستم و به این استان متعهد هستم و با توجه به آشنایی که نسبت به مشکلات این حوزه دارم، با همکاری هم به سوی پیشرفت حرکت خواهیم کرد.

در این مراسم که در غیاب محمد حسین خسروی سرپرست سابق این اداره کل برگزار شد، معاون این اداره کل، تعدادی از فعالان این حوزه، و کارکنان ورزش و جوانان استان دغدغه‌های خود را بیان کردند که طالبی قول پیگیری آنها را داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار