معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: با توجه به ایجاد شرایط پایدار در شبکه انتقال گاز، محدودیت‌های مصرف گاز در بخش صنایع استان از روز گذشته رفع شده و در بخش اداری هم فردا به مدار باز می‌گردد.
کد خبر: ۱۰۹۱۲۸۱
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۹ 06 February 2023

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، علیرضا عباس‌زاده روز دوشنبه در حاشیه افتتاح طرح‌های عمرانی شاخص مرکز استان در جمع خبرنگاران افزود: در چند هفته اخیر به دلیل ماندگاری هوای سرد و سرمای کم‌سابقه در استان شاهد افت فشار گاز بودیم اما با همراهی مردم در بخش‌های مختلف صرفه‌جویی خوبی در مصرف انرژی حاصل شد.

وی ضمن قدردانی از همراهی مردم با پویش «هر خانه یک اتاق گرم» اظهار داشت: با صرفه‌جویی که صورت گرفت امکان ارائه خدمات برای همه مردم فراهم شد.

معاون استاندار خراسان جنوبی گفت: به دلیل افت فشار گاز از اواخر دی ماه محدودیت‌هایی در بخش های غیرخانگی ایجاد شد که با ثبات وضعیت موجود در شبکه انتقال گاز استان، از روز گذشته تمامی محدودیت‌های مربوط به صنایع استان برطرف شده است و با ظرفیت صد درصد از سوخت گاز می‌توانند بهره‌مند شوند.

وی افزود: البته تامین گاز چهار صنعت عمده استان از جمله شرکت فولاد قاین، نیروگاه برق و ۲ کارخانه سیمان باقران و قاین با مدیریت دیسپچینگ گاز ایران تنظیم می‌شود.

عباس‌زاده گفت: صرفه‌جویی در مصرف گاز همچنان مورد تاکید است تا بتوانیم بدون مشکل انرژی مورد نیاز استان و واحدهای تولیدی را تامین کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار