بیرجند از جمله شهرهای شرقی و مرکز استان خراسان جنوبی است. این شهر قدیمی با داشتن جاذبه‌های گردشگری و تاریخی خود در بین توریست‌ها محبوبیت زیادی دارد. شهر بیرجند هر سال میزبان مسافران زیادی از سراسر کشور است. به شما توصیه می‌کنیم با ما تا انتهای مقاله همراه باشید تا با هتل ‌های بیرجند آشنا شوید.
کد خبر: ۱۰۸۲۶۷۸
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۳ 18 December 2022

معرفی هتل های بیرجند برای رزرو

اگر به بیرجند سفر می‌کنید، به هیچ عنوان نگران محل اقامت خود نباشید. در این شهر زیبا، هتل‌های خوب و نوساز کم نیستند. این هتل‌ها می‌توانند به خوبی از عهده میزبانی مسافران و گردشگران بربیایند. هزینه‌ اقامت در هتل های بیرجند زیاد بالا نیست. حتی برای مسافرانی که دوست دارند هزینه کمتری برای محل اقامت پرداخت کنند، هتل‌های بسیار مناسبی در بیرجند وجود دارد.

هتل بزرگ کوهستان

یکی از هتل‌های زیبا ایران، هتل کوهستان بیرجند است. این هتل که ۴ ستاره است توسط ۴ کوهستان احاطه گشته و از چشم انداز زیبایی به سمت کوه و رودخانه برخوردار می‌باشد. اگر از آلودگی‌های شهری خسته شده‌اید و به دنبال استراحت در دل طبیعت هستید، این هتل را پیشنهاد می‌دهیم.

هتل کوهستان در شهر بیرجند از جمله هتل‌های باکیفیت‌ کشور است که مطابق با استانداردهای جهانی ساخته شده است. هتل کوهستان ۴ طبقه دارد و با ۴۰ اتاق شیک، گنجایش پذیرش ۱۱۰ مهمان را داراست. گفته‌ها حاکی از آن است  که این هتل از جمله هتل‌های لوکس بیرجند می‌باشد. هتل کوهستان بیرجند با فراهم آوردن امکانات و خدمات مناسب، شرایط مطلوبی را برای اقامت مسافران تعبیه کرده است.  

اتاق‌های هتل کوهستان بسیار شکیل و زیبا هستند و هر یک از این اتاق‌ها دارای معماری منحصر به فردی می‌باشند. در هتل کوهستان ۸ نوع اتاق وجود دارد. اتاق‌های هتل متشکل از اتاق یک تخته، اتاق یک تخته VIP، دو تخته، دوتخته VIP، دو تخته توئین، سه تخته، سه تخته VIP، چهار تخته، چهار تخته VIP و سوئیت پنج نفره می‌باشد. اتاق‌های این هتل دارای امکانات و شرایط مناسبی هستند.

هتل کوهستان بیرجند دارای سه رستوران در داخل هتل است. رستوران هتل مهمانان را از رفتن به رستوران‌های دیگر بطور کامل بی‌نیاز می‌کند. در رستوران آلاچیق و لمکده، رستوران اصلی و رستوران چشم انداز، غذاهای بسیار با کیفیت و متنوعی سرو می‌شود.

هتل کوهستان بدون شک گزینه مناسبی برای فرار از زندگی روزمره و به دست آوردن کمی آرامش است. قرار گرفتن در فضای سرسبز این هتل و گذراندن چند روز در دامان طبیعت می‌تواند حال ‌و هوای شما را عوض کند. توصیه می‌کنیم برای بعد از ظهر، چند دقیقه‌ای را در کافی شاپ و چایخانه هتل بگذرانید.

آدرس هتل : شهر بیرجند، بلوار پیامبر اعظم، محل گردشگری بند امیرشاه

هتل جهانگردی بیرجند

معرفی هتل های بیرجند برای رزرو

هتل جهانگردی بیرجند یکی از هتل‌های قدیمی این شهر و از هتل های درجه یک بیرجند می‌باشد. این هتل تحت نظر مجموعه گروه هتل‌های جهانگردی و ایران گردی به فعالیت مشغول است. هتل جهانگردی بیرجند از سال ۱۳۴۸ تا به امروز، پذیرای مسافرانی بوده که شهر بیرجند را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب کرده‌اند.

در سال 1393 هتل جهانگردی بیرجند مورد بازسازی واقع شد. هدف از بازسازی انطباق با استاندارد‌های جدید صنعت گردشگری و ارائه خدمات باکیفیت‌تر به مشتریان، بود. هتل از ساختمانی ۳ طبقه تشکیل شده که در مجموع دارای ۴۳ اتاق مجزا است.

سرو صبحانه به صورت رایگان در هتل می‌باشد. افراد این امکان را دارند تا برای صرف وعده‌های غذایی دیگر به رستوران هتل جهانگردی بیرجند مراجعه کنند. این هتل شامل ۳ تالار و سالن پذیرایی است که گنجایش هر کدام از آن‌ها به ترتیب ۷۰، ۱۱۰ و ۳۰۰ نفر می‌باشد. به این ترتیب شما می‌توانید جشن‌ها و مراسم‌های مختلف را در هتل جهانگردی بیرجند برگزار کنید.

اماکنی که به هتل جهانگردی بیرجند نزدیک هستند:

  • فاصله تا قلعه بیرجند حدود ۴ کیلومتر و ۳۱۶ متر
  • فاصله تا مدرسه شوکتیه تقریبا ۲ کیلومتر و ۴۹۰ متر
  • فاصله تا باغ و عمارت معصومیه حدود ۶ کیلومتر و ۱۵۰ متر
  • فاصله تا عمارت اکبریه تقریبا ۲ کیلومتر و ۶۲۳ متر
  • فاصله تا آرامگاه حکیم نزاری حدود ۲ کیلومتر و ۴۱۲ متر
  • فاصله تا مسجد جامع چهار درخت تقریبا ۳ کیلومتر و ۶۰۸ متر
  • فاصله تا آبشار چهار دره حدود ۵۱ کیلومتر و ۱۳۷ متر

آدرس هتل جهانگردی بیرجند: شهر بیرجند، اول بلوار معلم، خیابان ارتش، مقابل بیمارستان بوعلی

هتل سپهر بیرجند

یک هتل ۳ ستاره شیک هتل سپهر بیرجند است که در خیابان جمهوری اسلامی شهر بیرجند واقع شده است. این هتل از جمله هتل‌‌های مناسب و باکیفیتی می باشد که سالانه میزبان گردشگران زیادی است. هتل سپهر زیبا در سال ۱۳۹۵ تاسیس گشت و هتل بسیاری خوب بیرجند است. ساختمان هتل سپهر متشکل از ۶ طبقه بوده و با داشتن ۳۶ اتاق ظرفیت پذیرایی از ۱۰۰ نفر را داراست.

هتل سپهر بیرجند دارای اتاق‌های بسیار ساده و شیک است. این اتاق‌‌ها از نظافت هرروزه برخوردارند و محیطی راحت برای آسایش مهمانان فراهم می‌کنند. اتاق‌‌ها دارای چشم‌انداز مطلوبی به سمت خیابان و محوطه هتل هستند. ۶ نوع اتاق در هتل سپهر بیرجند وجود دارد. شما می‌توانید براساس سلیقه و تعداد همسفرانتان، هر یک را که دوست داشتید، انتخاب کنید. اتاق‌های هتل متشکل از اتاق یک تخته، دو تخته، دو تخته توئین، فیستا سوئیت عروس و داماد، سه تخته و سوئیت چهار نفره می‌باشد.

در طبقه دوم، رستوران هتل سپهر قرار دارد و با گنجایش ۸۰ نفر آمادگی پذیرایی از مهمانان را داراست. لازم به یادآوری است سایر رستوران‌‌‌های مناسب و با کیفیت در مجاورت هتل سپهر قرار دارند که شما می‌توانید برای صرف غذا به آن‌ها مراجعه کنید.

این هتل از موقعیت مکانی بسیار مطلوبی برخوردار است. به صورتیکه با اقامت در این هتل، اکثر جاذبه‌‌های دیدنی در نزدیکی شما خواهند بود. با اندکی پیاده‌روی این امکان را دارید تا به بازار بزرگ و سنتی بیرجند سر بزنید. خوب است بدانید هتل سپهر بیرجند امکان تاکسی سرویس هم دارد. این امکان برای شما فراهم است تا با خودرو از جاذبه‌‌های زیبای شهر بیرجند دیدن کنید. استخر درون هتل سونا، جکوزی و ماساژ هم دارد که بدون شک علاقمندان به آب‌تنی را راضی می‌کند.

آدرس هتل سپهر بیرجند: شهر بیرجند، خیابان جمهوری اسلامی، نبش جمهوری اسلامی چهار، پلاک ۷۷

هتل قائم بیرجند

معرفی هتل های بیرجند برای رزرو

از گزینه‌های اقامتی به صرفه و اقتصادی شهر تماشایی بیرجند هتل قائم بیرجند می‌باشد که در مکانی مطلوب قرار گرفته است. این هتل در نزدیکی بعضی از اماکن دیدنی بیرجند همچون مسجد شوکتیه و عمارت اکبریه واقع گردیده است.

این هتل ارزان قیمت بوده و به همین دلیل در گروه هتل‌ های محبوب بیرجند قرار گرفته است. هتل قائم امکانات رفاهی مطلوبی، از نمازخانه گرفته تا رستوران و پارکینگ را در محوطه خود جای داده است. این هتل نرخ اقامتی منصفانه‌ای دارد. کارکنانی باتجربه و خوش برخورد، موقعیت مکانی عالی و ارائه خدماتی باکیفیت و متنوع از جمله مزایایی این هتل اقامتی بیرجند است. شما با رزرو این هتل تجربه‌ای لذت بخش و بیادماندنی خواهید داشت.

رستوران هتل قائم بیرجند، هر روز صبح درب‌های خود را بروی مسافران هتل باز می‌کند. مسافران می‌توانند سوخت مورد نیاز بدن را برای برای بازدید از جاذبه‌های دیدنی و اماکن گردشگری، در رستوران تامین سازند. صبحانه رستوران بسیار خوش‌طعم و مقوی است. صبحانه راس ساعت ۸ هر صبح برای میهمانان هتل در فضایی دل‌انگیز و دوست داشتنی سرو می‌شود.

هتل متشکل از تعداد ۲۴ باب واحد اقامتی مبله در طرح‌هایی همچون اتاق‌های یک تخته، دو تخته و سه تخته و همینطور سوئیت‌هایی پنج تخته در هتل قائم بیرجند می‌باشد. به این صورت مهمانان از لحاظ تنوع گزینه‌های اقامتی محدودیتی ندارند.

خوب است بدانید واحدهای اقامتی هتل قائم بیرجند در سال ۱۳۹۲ بازسازی شده‌اند و از جنبه ظاهری وضعیت مطلوبی دارند. برخورداری از فضایی دلنشین، محیطی دلچسب و کلیه اسباب و وسایل رفاهی باعث شده تا واحدهای اقامتی مناسب اقامت باشند. شما و همسفرانتان با اقامت در هتل قائم بیرجند خاطره‌ای به یادماندنی از این شهر تاریخی را خواهید ساخت.

آدرس هتل قائم بیرجند: شهر بیرجند، میدان امام خمینی

گرفته شده از ایران هتل آنلاین

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار