رئیس اداره پیش بینی هواشناسی خراسان شمالی از افزایش نسبی دمای هوای استان در شب ها و سرد ترین ساعات شبانه روز خبر داد.
کد خبر: ۱۰۷۲۱۹۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۱ 16 October 2022

به گزارش تابناک خراسان شمالی، مهری هاشمی با بیان این مطلب افزود: بررسی نقشه های پیش بینی و تصاویر دریافتی از ماهواره بیانگر جوی نسبتا پایدار طی امروز در استان است.

وی ادامه داد: طی امروز در اغلب ساعات، آسمان صاف و پدیده غالب برای بعد از ظهر و اوایل شب، وزش باد و گاهی افزایش ابر پیش بینی می شود.

وی افزود: از لحاظ دمایی افزایش ۱ الی ۳ درجه ای دما در سردترین ساعات تا صبح سه شنبه هفته جاری قابل انتظار است.

هاشمی دوین، هوای امروز مرکز استان را قسمتی ابری با احتمال افزایش ابرهمراه با وزش باد و غبارآلود پیش بینی کرد و گفت: بیشینه دمای بجنورد نسبت به روز گذشته ۲ درجه کاهش و کمینه دما نیز یک درجه افزایش می یابد.

وی بیان کرد: انتظار داریم دمای هوای کمینه بجنورد مرکز خراسان شمالی طی امشب و فردا شب به ۱۱ درجه سانتی گراد برسد. بیشینه دمای هوای این شهر نیز طی فردا از ۲۷ به ۲۶ درجه کاهش یابد.

رئیس اداره پیش بینی هواشناسی خراسان شمالی افزود: پیش بینی می کنیم کمینه دمای هوا امروز در بجنورد ۱۰، اسفراین ۱۱، جاجرم ۱۳، راز و جرگلان ۱۱، شیروان ۸، فاروج ۸، مانه و سملقان ۱۴ و گرمه ۱۳ درجه باشد.

هاشمی دوین اظهار کرد: همچنین بیشینه دمای هوای امروز در بجنورد ۲۷، اسفراین ۲۸، جاجرم ۳۰، راز و جرگلان ۲۶، شیروان ۲۸، فاروج ۲۷، مانه و سملقان ۳۰ و گرمه ۳۰ درجه بالای صفر پیش بینی می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار