در حال حاضر پنج هزار و ۸۳۶ مستمری بگیر تحت پوشش هستند که نسبت به سال قبل از آن رشد ۱۸ درصدی داشته است
کد خبر: ۱۰۴۷۳۵۳
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۷ 28 May 2022

به گزارش تابناک مازندران، ابراهیمی، مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان وروستائیان مازندردان گفت: بیش از ۴۷۱ هزار نفر از جمعیت استان مشمول عضویت در این صندوق هستند اما اکنون ۱۳۴ هزار خانوار عضویت دارند.

سهام پژوهان-3
محمد ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه حدود ۴۷۱ هزار نفر از جمعیت بیش از سه میلیون نفری استان مشمول عضویت در این صندوق هستند، افزود: این درحالی که هم اکنون بیش از ۱۳۴ هزار خانوار در آن عضویت دارند.

وی با اظهار اینکه شمار بیمه شدگان و مشمول تحت پوشش این صندوق در سال قبل رشد ۱۲ درصدی داشته است، افزود: در حال حاضر پنج هزار و ۸۳۶ مستمری بگیر تحت پوشش هستند که نسبت به سال قبل از آن رشد ۱۸ درصدی داشته است.

وی با اظهار اینکه تاکنون سه هزار و ۸۱ حکم بازنشستگی در استان صادر شده است، گفت: حکم برقراری مستمری بازماندگان حدود سه هزار و ۸۱۷ نفر صادر شده است.

ابراهیمی با اشاره به بیمه قالیبافان در استان گفت: ۴۳ هزار قالیباف در استان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی بودند که بیمه حدود ۲۲ هزار نفر در استان قطع شد و این افراد را تحت پوشش بیمه اجتماعی قرار دادیم.

وی خواستار حمایت سازمان برنامه ریزی برای تحت پوشش قراردادن افراد نیازمند و فاقد بیمه شدند و گفت:

افراد تا سن ۵۰ می توانند از خدمت بیمه ای بهره مند شوند و در سال ۹۵ حدود ۳۹ میلیارد تومان مستمری پرداخت کردیم و ۲۰۲ میلیارد تومان حق بیمه وصول کردیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار