نمایشگاه عکس رستاخیز شن ها در حاشیه مراسم ۵ اردیبهشت ماه در مسجد شکر واقع در محل شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس برپا شد
کد خبر: ۱۰۴۱۴۰۲
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۲ 26 April 2022

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، محمود رمضانی با حضور در این نمایشگاه، عنوان کرد: این نمایشگاه شامل ۳۴ تابلو است که از تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام آغاز می شود و بعد از نمایش ادوات و امکانات و نقشه هایی که آمریکایی‌ها برای حمله نظامی کشیده بودند، تصاویری مربوط به شکست آن ها در صحرای طبس را نشان می دهد.

به گفته وی همچنین در این تابلوها به معرفی کتاب‌هایی که در این خصوص نوشته شده و سخنان حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری مد ظله العالی در خصوص این معجزه الهی پرداخته شده است.

رمضانی خاطرنشان کرد: تصاویر گرفته شده توسط اولین افرادی از طبس که در روزهای بعد از واقعه در محل حاضر شدند نیز برای اولین بار در این نمایشگاه به نمایش درآمده است.

وی با بیان این که تصاویری از شهید محمد منتظر قائم و همچنین مراسم تشییع پیکر ایشان در یزد نیز در میان عکس های این نمایشگاه به چشم می خورد، اضافه کرد: برای تهیه این نمایشگاه سعی شده از منابع موثق و تصاویر با کیفیت استفاده شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار