نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبیبا بیان اینکه اخلاق پهلوانی سبب حلم و بردباری در افراد می‌شود گفت: بدترین نوع جنگ دشمن، جنگ فرهنگی است که دشمن با شکست در دیگر انواع جنگ بر علیه این ملت، سرمایه گذاری زیادی بر روی آن کرده است.
کد خبر: ۱۰۳۹۱۷۶
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۹ 13 April 2022

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا عبادی ظهر چهارشنبه در دیدار با سرپرست اداره کل ورزش و جوانان، کارکنان ستادی، پیشکسوتان و نمایندگان سمن‌ها اظهار کرد: ورزش همگانی نقش بسیار مهمی در سلامتی جسم دارد هر چند ورزش قهرمانی هم جایگاه خودش را دارد.

به گفته وی گاهی حیثیت یک کشور به نتایج ورزش قهرمانی وابسته است و گاهی هم با افراط در این خصوص زمینه آسیب دیدگی ورزشکاران فراهم می‌شود و توجه تک بعدی به آن قابل قبول نمی‌باشد.

وی اضافه کرد: انسان بر اساس خلقتش دارای استعدادهای است که با ورزش باید به فعلیت برسد و باید تلاش کنیم در کنار سلامت جسم از سلامت معنوی هم برخوردار باشیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تصریح کرد: تفاوت‌های بین انسان و دیگر موجودات وجود دارد که شاخص ترین آن اراده است که نقش بزرگی در کرامات اهل کرامت دارد.

وی با بیان اینکه اخلاق پهلوانی سبب حلم و بردباری در افراد می‌شود، ادامه داد: بدترین نوع جنگ دشمن، جنگ فرهنگی است که دشمن با شکست در دیگر انواع جنگ بر علیه این ملت، سرمایه گذاری زیادی بر روی آن کرده است.

وی تاکید کرد: با پرورش جسم و روح، اراده قوی در جوانان به وجود می‌آید که زمینه ساز حفاظت و حراست از کشور در مقابل دشمن است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار