عملیات اجرایی هزار و ۸۷۷واحد مسکونی در طرح نهضت تولید مسکن (طرح اقدام ملی) در خراسان جنوبی آغاز شد.
کد خبر: ۱۰۱۸۵۳۳
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۶ 26 December 2021
 
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شروع عملیات اجرایی ۱۸۷۷ واحد مسکونی در طرح نهضت تولید مسکن گفت: در این طرح دوهزار و ۹۳۶نفر تایید نهایی شدند که از این تعداد دوهزار و ۹۳۵نفر افتتاح حساب و از این تعداد دوهزار و ۸۹۹نفر واریز وجه ۴۰میلیون تومان آورده اولیه داشته اند.
قاسم تنها افزود: از این تعداد هزار و ۳۹واحد به مرحله اجرای فنداسیون، ۴۲۵واحد اجرای اسکلت، ۲۱۹واحد اجرای سقف و ۷۸واحد به مرحله سفت کاری رسیدند.
وی با بیان اینکه هم اکنون تسهیلات این طرح ۱۵۰میلیون تومان با بازپرداخت ۲۰ساله است افزود: دولت به دنبال افزایش این رقم به ۳۰۰میلیون تومان در شهر‌های زیر ۱۰۰هزار نفر جمعیت است که به محض ابلاغ، ما به التفاوت این تسهیلات به حساب متقاضیان واریز خواهد شد.
 
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان با بیان اینکه براساس برنامه‌های دولت سیزدهم مقرر شده چهار میلیون واحد مسکن ملی در بازه زمانی ۴ساله شامل هر سال یک میلیون واحد مسکونی احداث شود افزود: طبق توافقات انجام شده از تعداد یک میلیون واحد در سال، تعداد ۴۰۰هزار واحد به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تکلیف شده که بنیاد مسکن باید از مجموع ۴۰۰هزار واحد مسکونی تعداد ۲۰۰هزار واحد در قالب مسکن روستایی و ۲۰۰هزار واحد در قالب مسکن شهری در شهر‌های زیر ۱۰۰هزار نفر جمعیت احداث کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار