امام جمعه ارومیه :منابع مالی آذربایجان غربی باید افزایش یابد .
کد خبر: ۱۰۱۳۴۳۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۹ 03 December 2021

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به اینکه قرار است صندوق توسعه استانی طی سال آینده در استان های مختلف راه اندازی شود، گفت:  باید دولت به این صندوق توسعه در استان ما حامی باشد  و هم نمایندگان مجلس و مدیران استانی تلاش کنند که بودجه این استان بهبود یابد .

حجت الاسلام والمسلمین قریشی با تاکید بر همبستگی و همدلی بین نمایندگان و مدیران اضافه کرد: با توجه به سفر آتی رییس جمهوری به استان، نمایندگان و مسوولان استانی باید بدون بخشی نگری، طرح هایی را که باعث توسعه و پیشرفت آذربایجان غربی می شود، مد نظر قرار داده و در سفر رییس جمهوری، این طرح ها را مطرح کنند .

وی تاکید کرد: منابع استانی آذربایجان غربی باید افزایش یابد و مسولان و نمایندگان می توانند نقش اول را در این خصوص ایفا کنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه با اشاره به تدوین بودجه سال آینده کشور و ارسال آن به مجلس طی روزهای آتی هم گفت: از دولت و مجلس می خواهیم که نگاه ویژه ای به این استان در بودجه سال ۱۴۰۱ داشته باشند .

 

وی با گرامیداشت روز ۱۲ آذر و سالروز تصویب قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، این قانون را بهترین قانون اساسی در دنیا دانست .

امام جمعه ارومیه همچنین با تبریک ۱۶ آذر به عنوان روز دانشجو به دانشجویان آذربایجان غربی، افزود: روحیه استکبارستیزی باید همواره در بین دانشجویان و اساتید وجود داشته باشد.

 

وی همچنین تاکید کرد: با توجه به سرمای هوا و محدودیت برگزاری مراسم در سر مزار متوفیان، برگزاری مراسم در مساجد با رعایت شیوه نامه های بهداشتی می تواند بسیار مفید باشد

 

حجت الاسلام والمسلمین قریشی با ابراز ناخرسندی از احتمال فروش برخی از معابر توسط بعضی افراد به دست‌فروشان افزود: این امر، شایسته شهر ما نیست و مسوولان باید در این خصوص برنامه ریزی کنند.

وی همچنین با اشاره به خشکسالی روی داده در منطقه و کشور اضافه کرد: باید با خلوص نیت و عاجزانه به درگاه الهی دعا کنیم تا باران رحمت خود را بر ما نازل فرماید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار