مدیرعامل انجمن خیریه حمایت از کودکان بهشت گفت: این مجموعه در حال حاضر ۴۵۰ عضو معلول جسمی، حرکتی و ذهنی از بدو تولد تا ۳۰ سال را حمایت می‌کند.
کد خبر: ۱۰۱۳۴۲۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۴ 03 December 2021

بنفشه خاموشیان در مراسم افتتاح انجمن توانبخشی کودکان بهشت اظهار کرد: این مجموعه از سال ۸۵ با مجوز وزارت کشور به عنوان سازمان مردم نهاد کار خود را شروع کرد.
وی افزود: این مجموعه در حال حاضر ۴۵۰ عضو معلول جسمی، حرکتی و ذهنی از بدو تولد تا ۳۰ سال را حمایت می‌کند.
مدیرعامل انجمن خیریه حمایت از کودکان بهشت با بیان اینکه در این سال‌ها اقدامات بسیاری در حوزه خدمات رسانی کامل به توان‌یاب‌ها انجام شده است، گفت: از سال ۹۵، حرفه‌آموزی را آغاز کردیم. این اقدام با مجوز اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای انجام شد.
وی ادامه داد: از سال ۹۵ تا کنون بالغ بر ۱۵۰ توان‌یاب از این مجموعه در ۵ رشته آموزش دیدند و مدرک بین المللی فنی و حرفه‌ای را دریافت کردند.
خاموشیان بیان کرد: کلیه خدمات انجمن رایگان است و هیچ وجهی در قبال خدمات گرفته نمی‌شود و تمامی حمایت‌ها از جانب مردم و خیرین است.
وی با اشاره به افتتاح بخش کاردرمانی این مجموعه گفت: پیش از این به صورت پرداخت وجه در زمینه توان‌بخشی فعالیت داشتیم که کماکان این روش ادامه خواهد داشت اما از این پس بخش توانبخشی مجموعه نیز به صورت مستقیم خدماتی را به توان‌یابان ارائه می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار