تابناک-معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت هرمزگان از کشف انبار آرد دولتی قاچاق، خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۳۴۲۲
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۸ 03 December 2021

به گزارش تابناک هرمزگان؛ عبدالرضا پیروی منش با تاکید بر برخورد قاطعانه با قاچاق کالاهای اساسی، گفت: ظهر امروز طی اعلامیه ای از حراست سازمان صنعت، معدن وتجارت مبنی بر وجود انبار آرد یارانه ای قاچاق واقع در جاده بندرعباس-سیرجان؛ بازرسان سازمان به همراه حراست صمت و نماینده تعزیرات حکومتی و اتحادیه نانوایان به انبار مذکور اعزام شدند.
معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اظهار داشت: اکیپ با حضور در انبار مذکور ، 199 کیسه آرد 40 کیلوگرمی معادل 8 تن، کشف کردند.
به گفته پیروی منش، بر اساس اعلام بازرسان، ارزش ریالی آردهای کشف شده، قریب به ۳۹۸ میلیون ریال برآورد شده است که پرونده مذکور جهت تحقیقات تکمیلی به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.
وی ضمن تاکید بر ادارات متولی اظهار داشت: نیاز است ادارات متولی در امر تولید و توزیع مناسب و نظارت بر عملکرد واحدهای سهمیه بگیر نظارت جدی تری داشته باشند، در غیر این صورت با تکرار کشف تخلف، برابر ضوابط ومقررات باحلقه های زنجیره برخورد خواهدشد.
معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان هرمزگان گفت: از همشهریان گرامی خواهشمندیم در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را از طریق سامانه شکایت مردمی ۱۲۴ اطلاع داده تا در اسرع وقت اقدام لازم به عمل آید.

برچسب ها: آرد ، بازرسی ، قاچاق
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار