رئیس پارک علم و فناوری استان یزد: ۸۰ شرکت دانش بنیان، فناور و شرکت‌های تولیدی دارای واحد‌های تحقیق و توسعه، دستاورد‌های خود را در نمایشگاه هفته پژوهش به نمایش می‌گذارند.
کد خبر: ۱۰۱۳۳۷۴
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۴ 03 December 2021

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، محمدمهدی لطفی با اشاره به افتتاح نمایشگاه دستاورد‌های پژوهش، فناوری و فن بازار استان از شانزدهم آذرماه گفت: این نمایشگاه به مناسبت هفته پژوهش برگزار می‌شود و آخرین دستاورد‌های استان در حوزه مختلف علمی و فناور در معرض دید قرار خواهد گرفت.


وی افزود: در این نمایشگاه ۸۰ شرکت دانش بنیان و فناور و شرکت‌های تولیدی دارای واحد‌های تحقیق و توسعه، دستگاه‌های اجرایی و مراکز علمی استان حضور فعال خواهند داشت.


رئیس پارک علم و فناوری تصریح کرد: این نمایشگاه فرصتی مناسب برای معرفی توانمندی‌های مراکز علمی و پژوهشی استان و همچنین آشنایی مراکز اقتصادی و تولیدی با ظرفیت‌های موجود علمی استان برای ارتقای بهره وری خود است.


وی از برگزاری پنل‌های تخصصی، رویداد‌های استارت آپی و و نیاز‌های فناورانه و رویداد‌های حوزه‌های کودکان و نوجوانان به عنوان برنامه‌های جنبی این نمایشگاه یاد کرد.


لطفی با بیان اینکه در حاشیه این نمایشگاه از دستاورد‌های جدید ۲۰ شرکت دانش بنیان رونمایی می‌شود، اظهار داشت: تلاش خواهیم کرد کلاس‌های مشاوره‌ای را با استفاده از تجارب استادان برجسته، برای تبدیل ایده‌های نو به محصول برگزار کنیم.


وی از بخش «یزد، شهر نوآوری» به عنوان یکی دیگر از برنامه‌های جنبی این نمایشگاه یاد کرد و گفت: در این غرفه تمامی پیشنهاد‌های افراد برای بهبود وضعیت شهر یزد جمع آوری می‌شود. این ایده‌ها پس بازنگری برای اجرایی شدن به شهرداری‌ها ارسال خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار