به همت بانک سپه؛
۲۱۴ تبلت دانش ‌آموزی به همت اداره کل کمیته امداد خراسان جنوبی و بانک سپه استان به دانش ‌آموزان نیازمند اهدا شد.
کد خبر: ۱۰۱۲۹۱۳
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۹ 30 November 2021
 
«رضا سلم آبادی» روز  گذشته  در آیین اهدای ۲۱۴ تبلت دانش آموزی با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) و مدیریت شعب بانک سپه استان اظهار کرد: ضعیف ترین قشر از نظر اقتصادی و اجتماعی مددجویان کمیته امداد هستند که برای دریافت تسهیلات آنان را به بانک ها معرفی می کنیم.
مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی با قدردانی از همکاری بانک ها که منجر به تحقق ۱۰۸ درصدی پرداخت تسهیلات به مددجویان در سال ۹۹ شد، گفت: بانک سپه یکی از اولین بانک های استان است که تسهیلات بند «ب» تبصره ۱۶ را سریعتر به مددجویان پرداخت کردند‌.
وی با اشاره به اینکه بالغ بر ۱۷ هزار و ۳۰۰ دانش آموز نیازمند تحت پوشش کمیته امداد استان خراسان جنوبی هستند، افزود: در حال حاضر ۲ هزار و ۹۰۰ خانوار برای بهره مندی دانش آموزان از آموزش های مجازی در سامانه شاد نیازمند چهار هزار و ۷۰۰ تبلت و گوشی هوشمند هستند.
سلم آبادی از اهدای ۲۱۴ تبلت دانش آموزی با اعتبار ۶۴۲ میلیون تومان با همکاری کمیته امداد، خیران و مشارکت ۵۰ درصدی مدیریت شعب بانک سپه خبر داد و گفت: همچنین از ابتدای شیوع کرونا تاکنون بیش از ۸۰۰ تبلت با مشارکت خیران برای دانش آموزان نیازمند استان تأمین شده است. 
«حسین محمدپور» مدیر شعب بانک سپه استان خراسان جنوبی در این مراسم اظهار کرد: تاکنون بانک سپه بر اساس مسئولیت اجتماعی خود تعداد پنج باب مدرسه در مناطق محروم شهرستان نهبندان و‌ درمیان احداث کرده است.
وی بیان کرد: مدیریت شعب بانک سپه در احداث سه پروژه آب رسانی و ساخت سه خانه بهداشت در برخی مناطق محروم استان نیز مشارکت داشته است.
 
محمدپور در پایان با اشاره به اهدای ۲۱۴ تبلت دانش آموزی، خاطر نشان کرد: در همین راستا بانک سپه ۲۵۰ میلیون تومان از اعتبار مورد نیاز برای تهیه این تبلت ها را تأمین کرده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار