معاون امور هنری و سینمایی:
معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از آغاز اجرای عموم نمایش کمدی " پاپاراتزی " به نویسندگی میثم صدرا و جواد جعفری از 6 آذرماه جاری خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۲۱۳۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۱ 27 November 2021
 
سید علی زمزم با بیان این که اجرای عمومی نمایش " پاپاراتزی " تا 26 آذرماه ادامه خواهد داشت، عنوان کرد: علاقه مندان می توانند در این مدت هر شب ساعت 21، به تماشای این نمایش در پلاتو پروفسور کامیابی مسک بنشینند.
 
وی با اشاره به این که بلیط نمایش را می توان از طریق موسسه هنری عرفان واقع در شهدای یک، تهیه کرد، ادامه داد: با توجه به شرایط بیماری کرونا، نمایش با نصف ظرفیت سالن و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی اجرا می شود.
 
نمایش «پاپاراتزی» روایت زندگی زوجی است که از شهرستان به تهران مهاجرت می کنند تا بتوانند به پیشرفت کاری، کسب درآمد بیشتر و شهرت دست یابند و در نهایت فشار واقعیت موجود در راه رسیدن به این خواسته، آمال و آرزوهایشان را نابود و سرانجام شخصیت اصلی نمایش دچار انحطاط می‌شود.
 
در این نمایش میثم صدرا به‌ عنوان کارگردان و طراح صحنه، جواد جعفری، مهدیه زنگویی، مرضیه زمانی پور، محمدرضا مرصعی و امیرحسین توکلی بعنوان بازیگر و همچنین مهدی سبزاری دستیار کارگردان، فهیمه یوسفی به عنوان منشی صحنه، امیر جم نور و صوت، علی یوسفی اجرای دکور و امیرحسین توکلی بعنوان طراح پوستر و بروشور همکاری دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار