درآخرین روز از هفته کتاب؛
کتابخانه عمومی  محمدتقی کریم پور در آخرین روز از هفته کتاب بازگشایی شد .
کد خبر: ۱۰۱۱۰۲۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۹ 22 November 2021


کتابخانه عمومی محمد تقی کریم پور در آخرین روز از هفته کتاب با حضور علی ناصری فرماندار شهرستان بیرجند، حاج غلامحسین کریم پور خیر کتابخانه ساز، عرب نژاد مدیر کل بهزیستی، رضایی مدیر عامل سازمان هلال احمر، رمضانی رئیس سازمان رفاهی تفریحی شهرداریها، محمود حاجی مدیر کل نهاد کتابخانه های عمومی و جمعی از همکاران ستاد و کتابداران کتابخانه های عمومی شهرستان بیرجند در روز دوشنبه یک آذر ماه بازگشایی گردید.
حاجی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان ضمن عرض خوشامد گویی به مدعوین در این مراسم اظهار داشت: افتتاح کتابخانه درمناطق محروم و کم برخوردار در اولویت کاری است و این پروژه آخرین کتابخانه در شهرستان است که بازسازی آن به پایان رسیده است و در این راستا حاجی از حمایت خیر محترم حاج غلامحسین کریم پور تقدیر نمود.
عرب نژاد مدیر کل بهزیستی خراسان جنوبی در اظهاراتی از راه اندازی بخش روشندلان و ناشنوایان به عنوان یکی از گروه های هدف این سازمان اظهار رضایت و تشکر نمود.
در ادامه ناصری فرماندار شهرستان بیرجند در سخنانی کتابخانه سازی را امری مهم خواند و بیان کرد تنها راه نجات جامعه کتاب است. وی بر کتابخانه سازی در مناطق محروم و کم برخوردار تاکید نمود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار