معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی:
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی از پیدا شدن کودک ۴ ساله توسط کارکنان پلیس راه شهرستان زیرکوه خبر داد و گفت: با تلاش مأموران پسر بچه گمشده به آغوش خانواده اش بازگشت.
کد خبر: ۱۰۰۸۵۰۶
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۷ 11 November 2021


سرهنگ علی اکبر حیدری اظهار کرد: برابر اعلام پلیس راه استان خراسان جنوبی، پسر بچه‌ای ۴ ساله هراسان و گریان به مأموران پلیس راه شهرستان زیرکوه مراجعه و اعلام داشت من گم شده ام که پیگیری موضوع در خصوص بازگشت به خانواده اش در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.
وی افزود: مأموران ابتدا کودک را به آرامش دعوت کرده و پس از انجام تحقیقات و بررسی های میدانی مشخص شد این کودک در بانک از پدرش جدا شده است و در خیابان ها سرگردان بوده که در نهایت به پلیس مراجعه کرده است.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی بیان کرد: مأموران از طریق بانک مشخصات و شماره تماس خانواده کودک گمشده را دریافت کرده که در نهایت با تلاش و پیگیری صورت گرفته توسط پلیس، کودک را صحیح و سالم به آغوش خانواده اش بازگردانده شد.
حیدری با اشاره به این که خانواده کودک گمشده از مأموران پلیس تقدیر و تشکر و ابراز خرسندی کردند؛ توصیه کرد: شهروندان به فرزندان خود یاد بدهند که امن ترین مکان و مطمئن ترین دستان برای اعتماد در هر جا و هر زمان مأموران پلیس است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار