دستاورد سفر استاندار به پایتخت:
استاندار خراسان جنوبی با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دیدار کرد و به تشریح شرایط حوزه بهداشت و درمان استان پرداخت.
کد خبر: ۱۰۰۴۷۲۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۴ 27 October 2021
 
 
در این دیدار که در محل وزارتخانه انجام شد، "حمید ملانوری"، قرار گرفتن خراسان جنوبی در مسیر ۲ کریدور اصلی و  همجواری با ۶ استان، افزایش تردد در محورهای مواصلاتی استان را مطرح کرد که تعدد سوانح را به همراه داشته است.
وی همچنین از همسایگی خراسان جنوبی با کشور افغانستان صحبت  و بر تأثیر این مرز مشترک بر رفت و آمد خودروهای ترانزیتی و نقشی که در بروز حوادث جاده ای دارند، تأکید کرد.
وی در ادامه به اقدامات انجام شده برای مدیریت بیماری کرونا در استان اشاره و تصریح کرد: با همراهی مردم، میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در خراسان جنوبی به نسبت دیگر استان ها شرایط مطلوب تری دارد.
وی با اشاره به احتمال شیوع ویروس در پیک پنجم از مرزهای شرقی، یاداور شد: با اتخاذ تدابیر لازم و کنترل کامل مرز، پیک پنجم با کمترین تبعات پشت سر گذاشته شد.
استاندار ضمن دعوت از دکتر "عین اللهی" وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای حضور در خراسان جنوبی و رصد شرایط به صورت میدانی، از این وزارتخانه به جهت همراهی برای رفع نیازهای استان تقدیر کرد.
"ملانوری" در ادامه از کاستی ها گفت و با تأکید بر کمبود پزشک متخصص به ویژه در شهرستان های کمتر برخوردار استان، جبران این نقیصه را از اولویت های حوزه بهداشت و درمان خراسان جنوبی برشمرد.
وی همچنین خواستار تأمین تجهیزات پزشکی به ویژه در شهرستان ها شد و بر لزوم توجه وزارت بهداشت در تکمیل پروژه های نیمه تمام این حوزه تأکید کرد.
سپس وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در زمینه تأمین نیازهای استان و سفر به خراسان جنوبی، قول مساعد داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار