معاون دانشگاه علوم پزشکی خبر داد:
معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از برگزاری اولین رویداد شتاب کارآفرینی سلامت استان در آذرماه امسال خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۲۶۱۹
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۳ 18 October 2021

 

به گزارش تابناک خراسان جنوبی دکتر "طوبی کاظمی" با تاکید بر اهمیت برگزاری این رویداد در توسعه فرهنگ کار آفرینی گفت: این رویداد با حمایت دانشگاه علوم پزشکی بیرجند و سایر نهادها بنا دارد به موتور پیش ران کسب و کارهای حوزه سلامت در استان تبدیل شود.
وی با اشاره به توجه ویژه به عرصه سلامت در بحران کرونا اظهار کرد: اکنون که موضوع سلامت و اشتغال به دو موضوع اساسی جامعه تبدیل شد فرصت خوبی است تا با برگزاری رویدادهای کیفی، به جریان کارآفرینی سلامت شتاب داد و جوانان علاقه مند را با این عرصه آشنا کرد.
معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی با بیان اینکه شرکت در این رویداد برای همه افراد در همه اقشار سنی و با هر مدرک تحصیلی امکان پذیر است گفت: تیم های موفق رویداد به مرکز رشد علوم پزشکی با هدف حمایت معرفی خواهند شد.
گفتنی است تشخیص و مراقبت از سلامت با محوریت بیماری های واگیر و غیر واگیر، توجه ویژه به نیازهای بومی با عنوان داروهای گیاهی و طب سنتی، نوآوری در ابزار های دیجیتال با عنوان سلامت دیجیتال، استفاده از ابزار فناوری اطلاعات و تلفن همراه در سلامت با عنوان سلامت همراه، برندسازی، بازاریابی و تقویت فروش خدمات در حوزه سلامت از جمله محورهای این رویداد است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار