مدیر کل خبر داد:
مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از دریافت نوبت اول واکسن در بیش از ۵۶ درصد دانش آموزان استان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۱۳۳۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۷ 13 October 2021

 

به گزارش تابناک خراسان جنوبی "محمد علی واقعی" گفت: دانش آموزان شهرستان بشرویه با ثبت رکورد ۷۲ درصدی دربین دانش آموزان استان پیشتاز  واکسیناسیون هستند.
وی در ادامه به برگزاری کلاس های درس، به ویژه در پایه های اول و دوم، به سه شکل حضوری حداقل یک روز  درهفته با رعایت پروتکل های بهداشتی، مجازی و ترکیبی، اشاره کرد.
به گفته وی کلاس درس حدود ۵۰ هزار دانش آموز مدارس روستایی و عشایری در هزار و ۴۷۵ مدرسه با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری های اجتماعی، به صورت حضوری برگزار می شود.
مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی تاکید کرد: این اداره کل در خصوص حضوری یا غیر حضوری بودن کلاس ها، تابع دستورالمعل های وزارت و ستاد مبارزه با کرونا در دو سطح ملی و استانی است.
وی یاداور شد: در مدارس شهری نیز دانش آموزان پایه های اول و دوم حد اقل یک روز در مدارس به منظور رفع اشکال و آشنایی با محیط مدرسه با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی حاضر می شوند.
وی با بیان این که دروس عملی هنرجویان هنرستان های استان نیز با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری های اجتماعی به صورت حضوری برگزار می شود، اظهار کرد: مدیران موظفند در فرایند ضدعفونی کلاس های درس و محیط هایی که دانش آموزان ارتباط مستقیم با آن ها دارند، قبل و بعد حضور دانش آموزان نظارت دقیق و کامل داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار