استاندار اعلام کرد:
استاندار خراسان جنوبی با اشاره به ناچیز بودن آمار تخلفات در بازار استان گفت: افزایش آمار در برخی شاخص به دلیل تعدد تخلفات و جرائم نیست، بلکه نشانه جدیت و تلاش دستگاه های مرتبط است.
کد خبر: ۱۰۰۰۹۶۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۵ 12 October 2021


"حمید ملانوری" در کمیسیون هماهنگی تعزیرات استان تاکید کرد: در راستای رعایت حقوق مردم و تولید کنندگان باید با اندک تخلف موجود در بازار برخورد جدی شود.
وی در ادامه ایجاد نشاط و رضایت در فضای کسب و کار را هدف اصلی نظارت ها بیان و اظهار کرد: نظارت ها باید مستمر و جدی باشد.
وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت مردم در نظارت بر بازار تصریح کرد: هر شخص می تواند ناظر و مأمور خوبی باشد که البته در این زمینه نیاز به فرهنگ سازی است.
به گفته استاندار بازار استان به نسبت سایر مناطق کشور از وضعیت مطلوب تری برخوردار است که دلیل عمده آن فرهنگ بالای دینی مردم و کسبه می باشد.
به اعتقاد "ملانوری" جامعه ای که بر مدار قانون و رعایت انصاف و عدالت حرکت کند در موضوع بازار از وضع مناسب تری برخوردار است.
وی ادامه داد: تعزیرات به عنوان آخرین حلقه زنجیره نظارت و تنظیم بازار، باید رعایت انصاف و اجرای عدالت را در بازار و فضای کسب و کار توسعه دهد، به گونه ای که منافع تولید کننده و مصرف کننده تأمین شود.
استاندار با تاکید بر جدیت نظارت ها در دوره پاندمی بیماری کرونا از سازمان صمت استان خواست: در توسعه بازار واحدهای کوچک لطمه نبینند به عنوان مثال در کنار راه اندازی فروشگاه های زنجیره ای که بسیار هم مفید است نباید واحدهای کوچک ضربه بخورند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار