فرمانده انتظامی خراسان جنوبی:
۶ تن انواع مواد مخدر همزمان با دومین روز هفته نیروی انتظامی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی و جمعی از مسوولان استانی در بیرجند امحا شد.
کد خبر: ۱۰۰۰۳۳۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۱ 10 October 2021

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی روز یکشنبه در این مراسم گفت: از هفته نیروی انتظامی سال گذشته تاکنون بیش از ۷۳ تن انواع مواد مخدر در این استان کشف و ضبط شده که ۲ تن مربوط به هفته اخیر بوده است.

سردار "ناصر فرشید" از افزایش ۴۰ درصدی دستگیری قاچاقچیان و عوامل مرتبط با توزیع مواد مخدر در خراسان جنوبی خبر داد و افزود: توقیف خودروهای حامل مواد مخدر نیز ۳۰ درصد افزایش یافته است.

وی بیان کرد: دستگاه‌های مقابله‌کننده با پدیده شوم قاچاق مواد مخدر و اعتیاد به‌صورت ۲۴ ساعت با روحیه جهادی و شهادت‌طلبانه در جهت حفظ و سلامت جامعه قدم بر می‌دارند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون حدود ۴۴ تن انواع مواد مخدر در استان کشف و ضبط شد و در این کشفیات مواد مخدر صنعتی را داشتیم که از مرزهای شرقی به قصد انتقال به مرکز کشور وارد خراسان جنوبی شد.

وی گفت: از حمایت همه مسوولان استان به‌ویژه استاندار، معاونان استاندار، اعضای شورای تامین، مقامات قضایی و در شهرستان‌ها از فرمانداران، اعضای شورای تامین و همه کسانی که با خلوص نیت و صادقانه در جهت حفظ آرامش و سلامت جامعه تلاش می‌کنند، قدردانی می‌کنیم.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان خراسان‌ جنوبی هم گفت: با تلاش و پیگیری مستمر فرماندهی انتظامی استان و سایر دستگاه‌های مقابله‌ای حدود ۴۴ تن انواع مواد مخدر از ابتدای امسال تاکنون در این استان کشف شده است.

محمدرضا حسنی مقدم با بیان اینکه مبارزه بی‌امان با مواد مخدر در خراسان جنوبی در سطح کشور زبانزد است افزود: خراسان جنوبی جزو استان‌های پیشرو در امر مبارزه با مواد مخدر است که جز با همکاری و هماهنگی دستگاهای نظامی، انتظامی، امنیتی و قضایی، پلیس مبارزه با مواد مخدر، مرزبانی و سپاه انصارالرضا (ع) حاصل نمی‌شود.

هفدهم تا بیست و سوم مهر ماه هفته نیروی انتظامی با شعار «پلیس هوشمند، امنیت پایدار» نام دارد.

مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی نیز در اولین روز هفته ناجا با حضور نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، استاندار خراسان جنوبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی و مدیران کل ستادی و استانی در ستاد فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار